Zorluklar karşısında kaçma fırsatın varsa kaçar mısın yoksa mücadele mi edersin?

Kaçmayı yediremiyorum yaa.. Mücadele ediyorum... Eylemsiz kalabildiğim sürece kalıyorum... Sıkışınca kaçmak yerine zorluğu alt etmeye çalışıyorum.

Yahu madem mücadele edeceksin, zamanında etsene... Neden sıkışmayı bekliyorsun Omayra?

Sende durumlar nedir?

Güncellemeler
+1 yıl
Sorum süpermiş. Teşekkür ederim
Zorluklar karşısında kaçma fırsatın varsa kaçar mısın yoksa mücadele mi edersin?
Cevapla