Sorunlardan sonsuza kadar kaçma şansınız olsa kaçmayı mı seçerdiniz yoksa durup yüzleşmeyi mi?

Kaçmak acizlik, durup yüzleşmek de kaçmak varken aptallık gibi geliyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben kaçmayı seçtim.
Sorunlardan sonsuza kadar kaçma şansınız olsa kaçmayı mı seçerdiniz yoksa durup yüzleşmeyi mi?
Cevapla