Fikirleriniz ve düşünceleriniz aynı diyelim, ve dış görünüşünü de beğeniyorsunuz. Lakin ten uyumunuz yok.
Veyahut ten uyumunuz var lakin fikirleriniz ve düşünceleriniz uyuşmuyor.
Noksanlıklarını göz ardı edip birlikte olur musunuz?
Fikirleriniz ve düşünceleriniz aynı diyelim, ve dış görünüşünü de beğeniyorsunuz. Lakin ten uyumunuz yok.
Veyahut ten uyumunuz var lakin fikirleriniz ve düşünceleriniz uyuşmuyor.
Noksanlıklarını göz ardı edip birlikte olur musunuz?
Ten uyumu diye bir şey yok ki uydurma bişey paralı görüşme yapanların uydurmasi
Mümkün
Ten uyumu çekim diyorlar saçmalık ben sevdiğim kadını zaten seviyorum sevmesem evlenmem seviyorsam. herseyi ile seviyorum
Ben sadece yorumları okudum 😄😄
Hhah iyi ettin 🤣
Rica ederim
Cevap
5Cevap
Seviyorsam olurum ten uyumunu uydururum bir şekilde
Adamsın 🤣🤣
Evet aşk önemli benim için
Sen adamsın 😄
Beğeni ve zihinsel uyum varsa zamanla tenler de uyuşur bence. Zaman vermek lazım ilişkiye.
Mantıklı
Hayır olmazdım
Her şey ten uyumu değildir evet olurum
Ten uyumu nr ba
🤣🤣
Olmam hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar