#Buz kestiğiniz için n. efret bile hissetmediğiniz insanlar geçti mi yaşamınızdan?

#Buz kestiğiniz için n. efret bile hissetmediğiniz insanlar geçti mi yaşamınızdan?

Uzaklaştığım oldu ama tük benliğimde çok kimseden nefret etmedim. Herkesin yolu açık olsun derim genelde. Giden gittiği yerde mutlu olsun dönmesin de beni aramasın da. Manevi olarak da fiili olarak da.
Evet oldu maalesef
Cevap
7Cevap
Hepsiyle öyle. Ya çok sıcağıdır ya da buz gibi soğuk.
Evet geçti.. Nefret etmek bile bir duygudur.. Bu duyguyu bile haketmeyen insanlar var..
Kötülüklerinden zalimliklerinden dolayı tiksindiğim insanlar var tabi ama çok şükür hayatımda değiller.
Evet. Zaten nefret etmek değil de genelde tiksindiğim oluyor. Ben böyle birini insan yerine mi koydum şimdi diye düşündüğüm zamanlar oldu
Kimseye deli gibi umarsızca bağlanmadim hakedene hakettiği sevgiyi verdim halende devam ediyor. Çünkü kimse vazgeçilmez değildir.
Ben genelde kimseden nefret etmemeyi bilerek seçiyorum, bu duygudan kendimi uzak tutmaya çalışıyorum.
Evet bişi hissetmeye bile değmezmiş dediklerim oldu
Oldu maalesef
Olmaz mı, oldu hemde çok
Evet oldu öyle insanlar
Oldu tabi hiç bir hissim yok
Oldu, genelde nefret etmem kimseden
Buz keserim ama nefret etmem
Evet oldu
Nefret etmek bile bir enerji harcamaktır
Oldu maalesef dünyada pislikte cok
Say say bitmez.
oldu
Oldu
Evet oldu
Evet
Var var
Olmuştur az çok
Evet
Evet oldu. Malesefki
Geçti..
Geçti.
Babaannem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?