Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKendimi övmeye utanıyorum ama her huyuma demek için içimde inanılmaz bir istek var 😃 Tanısa anlar karşı cins ama beni tanımak isteyecek insan çok oldu da ben çoğunu reddettim çünkü maalesef gerçekten tanışmaya değecek insan çıkmadı karşıma gerçekten insanların temel özellikleri en başta güvenilmezlik ve ikiyüzlülük olmuş..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılbir kadının bana aşık olacağını sanmıyorum ben sjsjsj çünkü aşk denen duyguya zaten inanmıyorum bu zaman da herkesin derdi ya cinsellik ya da para ve dış görünüş olmuş kimse kimseyi gerçekten saf duygularla sırf kalbi için sevmiyor ya da ben görmedim şimdiye kadar.. ama bir kadın bana aşık olursa benim karakterim için sevgim için bana aşık olmuş demektir.. çünkü ben sevdiğim kadın için her şeyi yapabilecek birisiyim.. onun için yaşarım önceliğim de her zaman sevgilim ya da eşim olur
13 Yorumla- +1 yıl
Aşk var, ona layık insan yok :D yaşamayı bilen de bir hayli azınlıkta
- +1 yıl
Maalesef öyle cann :D 🌸
- +1 yıl
💁♀️🌷
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
58
Cevap
81Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılNeşeli , uysal , deli dolu, , iyimser hallerime çarpılır 😂
26 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Habe hube lube gube😵💫😵💫😵💫😵💫😂😂😂😂😂😂😂 @r_engarenkyollar
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılBişey diyemiyorum ben ya valla ne desem yalan olur 😃
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılTav olmak isteyen bir bahane buluyo...:))
13 Yorumla- +1 yıl
Hıı marifet tavlayanda değil yani
- +1 yıl
Mesele tavlayanın tavına tav olmamak...😄
- +1 yıl
Ne anladık o işten 😅
Tav olunmayacak herhangi bir huyumuz mevcut değil, tepeden tırnağa kusursuzluk abidesiyiz
11 Yorumla- +1 yıl
Ahaha :D ukala
+1 yılKendimi övmeyi seven bir insan değilim aman benim şu özelliğime TAV olur bu özelliğime TAV olur, ya da ben böyle mükemmel bir insanım diyemem çünkü mükemmel bir insan değilim ancak tanıdıkça kendisi karar verir kendisi bana artı eksi yönlerimi söylerse daha iyi Ben de dahil olmak üzere kimse hiçbir şekilde eksik yönlerini söylemez
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
s +1 yılDüşündüm ve bulamadım ya. Ben karşı cins olsam beni severdim ama neden? Bilmiyorum. Sanırım sakin bi karakter oluşum ilgi çekti hep, karışmamam vs
33 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel bir özellik..
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🌸💖
- +1 yıl
☺️🌷
Gizli Üye(30-35)+1 yılSöylemem yaşayıp görülmeli böyle şeyler. Spoiler yok dbxhdhd
12 Yorumla- +1 yıl
Gizemli tavırlar sjdj
Cevap sahibi+1 yıl;) öyle diyorsan öyledir
+1 yılMerhametim ve iyi kalpli oluşum. Birde güzel yemek yaparım. Yemek yaparken bulaşık bırakmam. Komiktirim, eğlencelidirim. Her ortama ayak uydururum.
16 Yorumla- +1 yıl
İkizler öylesi değil bi kere
- +1 yıl
Tanımalısın o zaman beni. İkizlerim ama güzel İkizlerdenim 😎
- +1 yıl
Ahaha kumar oynamak gibi bir şey 😂
- +1 yıl
Kesinlikle hayır 😄
Belki özelliklerini tam taşımıyorum. Yükseleni taşıyorum galiba.😂 - +1 yıl
Yükselenin ne
- +1 yıl
Aslan olması lazım
+1 yılÇok güzel yemek yapıyor oluşuma ve bak ben ütü yapmayı çok severim üşenmeden ütülerim onun kıyafetleri 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Ütü müüü :D aman tanrım
- +1 yıl
Evet ben seviyorum ütü yapmayı 😃
- +1 yıl
Ben nefret ederim 😒
+1 yılİyi niyetli olmama tav olmaz...
Felsefe vb. Konuları severim tav olmaz...
Cesur olup onunla flortlesmeme115 Yorumla- +1 yıl
Aa sen güzel kızmışsin
Senin felsefe seven halin olaydı
Güzelce saçını çekerdim - +1 yıl
Kafanı kırarım
- +1 yıl
Şişst terbiyesizleşme
- +1 yıl
Sen başlattın
- +1 yıl
Iltifattanda anlamıyorsun ne diyim
İyi günler... - +1 yıl
Anlamıyommm, iyi günler.
- +1 yıl
İlkokulda ortaokulda
Erkekler hoşlandığı kıza ne yapardı?
Uğraşır saçını çeker
Silgi filan atardı - +1 yıl
İlkokulda mıyız biz
- +1 yıl
Eee bende sana demedim ki zaten
- +1 yıl
Vır daha oku yazdığımı istersen
- +1 yıl
Aa sen güzel kızmışsin
Senin felsefe seven halin olaydı
Güzelce saçını çekerdim
Kime dedin? - +1 yıl
İşte güzel olan felsefe seven bir kıza
Kendini tablo olarak düşün
Sen orada ki karakter değil
Sadece görüntüsün - +1 yıl
Orada ki kisi Kafamda ki ideal kız karakteri
- +1 yıl
Ne alaka soruyla ve yaptığın görüşle?
- +1 yıl
Sende haklısın
Kişilik & Karakter konusunda 951 cevap paylaştı. çok pis yakısıklıyım. ama öyle böyle değil asırıya kacmısım bu konuda. trafikte kadın soforler hep kaza yapıyor basıma bela cidden. :d
12 Yorumla- +1 yıl
Pis yakışıklı nedir ya shsja
+1 yılBu kişiden kişiye göre değişir kimisi diksiyona tav olur, kimisi giyim tarzına, kimisi saçına başına boyuna posuna. Buna kesin bişey diyemeyiz
12 Yorumla- +1 yıl
Kendince yorumla işte daa
- +1 yıl
Sanatçı kimliğimden etkilenirler en çok
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
u +1 yılHer türlü deniz ürünlerinin pişirmesini yapabiliyorum :D
11 Yorumla- +1 yıl
Aaa ne güzel :D
"rolümü iyi biliyorum gerçek bir erkeğim güç ve özgürlük benim en büyük iki vazgeçilmezim" bu özelliklerle tanımasına gerek yok dışarıdan yansıtıyorum zaten (çevrem öyle diyor , umarım öyledir )
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bir tanıdığım söyledi beni beğenmezler çekemezler beni
1119 Yorumla- +1 yıl
Çekemezler derken 😅
- +1 yıl
Sebep :D
- +1 yıl
Şimdi seviyorsan kıskanırsın o anın şiddetiyle ağzından istemediğin kelimeler de dökülebilir. Ama önemli olan her şeyi düzeltmek, onarmak, çabalamak, emek vs.
- +1 yıl
Bu yalnızca sana özel bir durum değil hemcinslerinin 90% böyle :D
- +1 yıl
Kadınlar şey ya, istemem yan cebime koy misali. Kıskanma sorun çıkarır, kıskan yine sorun çıkarır :D
- +1 yıl
Dozu ayarlamak bütün mesele 😅
- +1 yıl
Yok sonra siz abartıyorsunuz :D
- +1 yıl
Biz incilerimizi dökmeye başlayınca siz abartıyorsunuz
- +1 yıl
Ahahah yok daha neler 😅
- +1 yıl
Kendimizin farkındayız :D
- +1 yıl
Ego herkeste var :D aşırısı zarar
- +1 yıl
Herkes dediğim erkekler de dahil 😂
- +1 yıl
Ben hep kendimdeyim 😂
- +1 yıl
Artık geçersiz sayılıyor bu
- +1 yıl
Sahibine kızarım 😃
- +1 yıl
Tek hatasında sildin yani :D
- +1 yıl
Hadi ordan :D
- +1 yıl
Öyle de diyebiliriz sonuçta kendimizle evliyiz djdj
- +1 yıl
Didişe didişe yaşıyoruz :D şiddetli geçimsizlik oluşursa boşanırım djdj
- +1 yıl
Yok yahu didişiyoruz :D
- +1 yıl
Tazeciğiz :D kskdk
- +1 yıl
Ama neden 😅😅
- +1 yıl
Ben modaya uyum sağlamam :D
- +1 yıl
Yok ne o beni nede ben onu sallamıyoruz 😃
- +1 yıl
Ama evliliğime moda bahanesiyle müdahale ediliyor :D
- +1 yıl
Mesaj kutusuna çevirdin aha burayı :D kendimle evliyim sonuçta djfj bilenler bilmeyenlere şaapsın
- +1 yıl
Boşan da boşan :D yazaydın
- +1 yıl
Uzun sürmese bari :D
- +1 yıl
Tövbe de :D
- +1 yıl
Yioo haberim yok benim 😁
- +1 yıl
Ay, uyumuşum :D
- +1 yıl
Çok saatlik, doymadım doyamadımmm hahaha
- +1 yıl
Hee uyumak ve uyanmamak gerekiyor :D yattın mı sen hiç güzellik uykusuna
- +1 yıl
Yok yapmıyorum ama teşekkürler 😃
- +1 yıl
Apışıp kalırsın öyle jsjd
- +1 yıl
Ayıp ayıp :D kendim için sorur muyum hiç
- +1 yıl
Genel sorular bunlar :D anlam yüklemeyelim
- +1 yıl
Pislik yapmayalım lütfen :D gibi ne demek
- +1 yıl
Pislik yapmıyorum gibi demek şu oluyor https://www.youtube.com/watch?v=qvWmpQbLqXk :D :D
- +1 yıl
Çokta fifi modu bu :D
- +1 yıl
Tam da anlaşılması gerekeni anlatıyorum burada :D hadsiz
- +1 yıl
Bir de manipülatif :D
- +1 yıl
Ne kadar anlaşılması zor bir cümle :D
- +1 yıl
Al işte, “sen yapıyorsun..” manipülatif bir hadsız :D
- +1 yıl
Ahaha tehdit etme beni 😅
- +1 yıl
Aaa :D kim o
- +1 yıl
Sen misin yani :D
- +1 yıl
Neyim ben ne :D
- +1 yıl
Büyü yaptığını itiraf etti :D
- +1 yıl
Ooo büyülen-me’dim :D
- +1 yıl
Büyüüü’len-me’dim :D
- +1 yıl
Neyi 🥹
- +1 yıl
Yenisini alırız 🙄
- +1 yıl
Düzelir tabii 😂
- +1 yıl
Hayır be 🥹
- +1 yıl
Kırılmasın 😬
- +1 yıl
Hassas kalp :D
- +1 yıl
Dikkat kırılabilir dövmesi falan yakışırdı :D
- +1 yıl
Ben de, dövmeden de olur :D
- +1 yıl
Hafif diyemeyiz :D
- +1 yıl
angaraalııı :D sen ürkmezsin şov yapma
- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılAman erkolar tanımadan da tav oluyor zaten özel bişeye gerek yok akakskskdkfkflfk
12 Yorumla- +1 yıl
Tövbe bismillah 😃
- +1 yıl
😂😂😂😂
Benim gibi birine denk geldi seccade gezdirirsin yanında 😆😆😆
13 Yorumla- +1 yıl
Beraber camiye mi gideceksiniz 😂
- +1 yıl
Hayrına lokma döktürüp dağıtırsın hsjs
- Kişilik & Karakter konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılBu tarz sorular zor karsindaki insanin neye tav olacağını bilemiyorsun
14 Yorumla- +1 yıl
İnsan neyiyle tavlayabileceğini bilmeli
- +1 yıl
O hic belli olmuyor iste sen gülüşünü begenmezsin karsindakinin bu konuyla mazisi vardir aksine inanilmaz hosuna gider gibi yasandi bunlar
- +1 yıl
Nasıl bir psikopatlar djdj
- +1 yıl
Ahahaha kadinlar kadinlarimiz deyip susuyorum🤣🤣
Herkes çıldırmış hiç belli olmaz neye taving olacağı 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Ahah ne demek çıldırmış 😅
- +1 yıl
Eyvahlar olsundu 😂
Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı. kendimi övmeyi hiç sevmem ama kendimi övmeme huyum olabilir asdfasdfa
11 Yorumla- +1 yıl
Ahaha :D olsun madem
+1 yılDik kafalı ve istedikleri gibi yönetilmeyen güclü bir kadın olduğumdan şikayetçi olurlar. Ama tav olacak özelliğimi bilmiyorum klişeleşmiş erkek yalanları çok özelsin falan fistan işte. dfsds
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKarşı cins mümkünse uzak dursun benden
Şov yapmayı sevmem : )30 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 425 cevap paylaştı.
+1 yılBenim ayarım belli olmuyor ki sürprizlerle doluyum ne çıkacağı belli olmuyor o yüzden şu bu diyemiyorum 😄
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞekil tav olan oldu bundan sonrası zarar bana
13 Yorumla- +1 yıl
Vah :D
Cevap sahibi+1 yılVah derken şekil
- +1 yıl
Eyvah :D
- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılNeşeme
Bu depresyonun içinde öyle iyi oynuyorum ki bi kaç kez ne kadar pozitif neşeli eğlencelisin diye iltifatlar aldım
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 814 cevap paylaştı.
+1 yılSanırım bana tav olamazlar, beni az da olsa tanıyan tav olmasını bile düşünmeye başlar aman ben ne halt ediyorum diye))
10 Yorumla
+1 yılTanıyan tav oluyor ama neyime oluyor bilmiyorum ben her seyime diyorum asıl sorunun cevabı bana tav olanlarda ama onlar nerede hic bilmiyorum😂
10 YorumlaO kadar çok ki aklıma gelmiyor şu an 😄
14 Yorumla- +1 yıl
Benim ise hepsi tek tek aklımda 🤤
- +1 yıl
☺️🩵
- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılCilveme olabilir bide bitmek bilmeyen enerjime sıkmam fazla
20 Yorumla Bilmiyorum kendimi karşı cinsin gözünden görmem lazım
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılTanima firsati vermişsem ben tav olmusum o da kafi :)
10 Yorumla Bilmiyorum ki sanırım dürüstlüğüme bence ve samimiyetime dobralığıma
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılKız gibi kızsın diyor herkes ve duygusal naif diyorlar. Genelde bu özeliğime gibi geldi
10 Yorumla
+1 yılAnlayışlı
Erkek kankası yok
Yobaz değil
Trip atmaz10 YorumlaBana aşık olmuycakta kime olucak. Çok doğalım birkere merhametliyim, düşünceliyim. İctenim
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 823 cevap paylaştı. Enerjime, zekama, sevgime, saygıma, anlayışıma, idare etmeme
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Sempatik olduğunu tüm KS biliyordur eminim. Huy olarak komik birisiyim diyebilirim.
10 Yorumla
+1 yılTurist Çirkin derler adıma adıma pişman olur tadıma bakmayanlar amaneeyyn😂🤦♂️😅😅😅😅😅
10 YorumlaHerkes de tav olmasın be. Çok saf slk Bi kalbim var olursa ona olur
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 591 cevap paylaştı.
u +1 yılBiraz kendimi öveyim🙃😂😄 bütün huylarıma tav olurdu herhalde fcnıfncfjn
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Bilmem 🤔🤔şey esprili olmama olabilir veya enerjik
10 Yorumla
+1 yılHer huyuma aşık olur , kötü bir huyum yok nede olsa 😌
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 364 cevap paylaştı.
+1 yılEzik olmaktan başka bir şey değilim kimse ben olmadığı için mutluluktan ölür
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı. Aşırı ilgiliyim neredeyse her konuda araştırma yapmaya çalışıyorum. İşin özü bunu severek yapıyorum. Karşı değil bu tüm herkesin hoşuna gidiyor ama hak edene veren biriyim sadece
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSevilecek bir özelliğim olmadığını pek çok hanımefendi çok küçük yaşlardan beri bana farklı üsluplarla söylediler. Ben de gerçekleri kabullendim. 😊
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılgüzel yemek yaparım sırf bunun icin tav olabilir
10 Yorumla
+1 yılİnanmadığım halde auram galiba birde kizlar hemen tav oluyor sebebi de komik olmam olabilir 2 sohbet ediyorum komiksin deyip flört ediyorlar hemen jduffj
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. sempatik, tatlı oluşum 😅
22 Yorumla- +1 yıl
Hıhımmm 🤤
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Spoiler yok tanısın sevsin, belki ağırbaşlılığıma..
10 Yorumla
+1 yılHer huyuma ölsünler
16 Yorumla- +1 yıl
Kendini beğenmiş 😂
- +1 yıl
İdolümsün
- +1 yıl
Ben kendini beğenmiş miyim :D
- +1 yıl
Kendine ölen cinsten :D
- +1 yıl
jdjfkd beni uyuz etme
- +1 yıl
Taam
- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
+1 yılİlgime sevgime başka neyi saysam acep dkdk
12 Yorumla- +1 yıl
Say say bitmez gibi oldu bu :D
- +1 yıl
Çünkü öyle😃
+1 yılKendimi burada övmek istemiyorum şimdi kdjfjd
14 Yorumla- +1 yıl
Nereye geçelim sudj
- +1 yıl
Özele gel anlatim dermişim 😂
- +1 yıl
Kendimi dayılar gibi hissettim kdgjjf
- +1 yıl
😃 anlatma nazar değmesin
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Belki samimi olduğuma. Ya senin
18 Yorumla- +1 yıl
Yazdım oraya ali
- +1 yıl
Öyleyimdir :D
- +1 yıl
Psikolog musun :D
- +1 yıl
İlginç bir bakış açısı
Hangi birini söyleyeyim
17 Yorumla- +1 yıl
Ayh..
- +1 yıl
Ah değil o ayyyh kör :D
- +1 yıl
Demedim bayıldım falan :D uydurma
- +1 yıl
Ahaha deli mi ne
+1 yılSaysam bitmez dermişim😀 tabiki renkli kişiliğime ve karakterimin sağlam olması olabilir yani net biriyim öyle kararsızlık bana göre değil.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılİlgim ve tavrıma bence 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Şımarık shsj
- +1 yıl
Karşıyı şımartmak suç mu 😂
- +1 yıl
Suç sayılsın 😅
- +1 yıl
O zaman as beni sosyetik 😂
Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Ticari zekama sjsjsj
16 Yorumla- +1 yıl
Bu ürkütücü :D
- +1 yıl
Batmak da var :D
- +1 yıl
Batıp çıkarız diyorsun :D
+1 yılilk tanismada asiri samimiyetsiz oluyorum bence ona tav olurlar
10 YorumlaÖzgüvenim uyumlu oluşum ve full paket fiziksel özelliğim bence😀
10 Yorumla
+1 yılDürüstlük, ama genelde bu yüzden hep ayrıldık
00 Yorumla- Devamını Gör (79)
Devamını Gör(124)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 