Birkaç aydır çok mutsuzum. Her şey çok anlamsız geliyor hiçbir şeyden zevk alamıyorum.
Sanki herkesin hayatı süpermiş ama bir ben geride kalmış gibi hissediyorum. Herkes mutlu mu? Ben niye takıntılı bir insanım ve mutlu olmayı beceremiyorum...
Birkaç aydır çok mutsuzum. Her şey çok anlamsız geliyor hiçbir şeyden zevk alamıyorum.
Sanki herkesin hayatı süpermiş ama bir ben geride kalmış gibi hissediyorum. Herkes mutlu mu? Ben niye takıntılı bir insanım ve mutlu olmayı beceremiyorum...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
seni mutlu edecek amaçları bulmalısın
Bende ayni sekilde hissediyorum ama gecici bi duygu, spora basla, namaz kil, dine yonel, cevre kur, isini degistir, ailenle bagini duzelt, yeni seyler ogren bisiklet sur, kuran ogren, baska bir dil ogren, yoga yap, yuzmeye git, masaja git, yeni bi hobbi yap kendine, disarda duzenli yuruyus kosu, yeni yemek tarifleri, ve biriyle bi psikologla bu durumu konus, ve kendinle bazen yanliz kalip bazi seyleri dusun yaz, ve caresinide not et, bi pilan yap kendine duzenli bi hayayin olsun hayatini gunluk pilanlar ayir ve o gunusu neler yapcaksan onu yaz, tutamasan bile sorun degil zaten hayatini pilansiz yasiyosun yani tutamadigin gunleri kendini sorumlu tutma, hayatini duzene sokunca geciyor, ya da okul oku ben cok okul okudum bana cok iyi geldi, olmadi farkli farkli kitaplar okudum oda bana iyi geldi, baska boksa yazil, butun stresini atarsin, biseyler ogren evde kendi kendine spor yap,
Dindar biriyim namaz kılıp kuran okuyorum çok şükür ama yine de kaç aydır bu haldeyim. Bir sürü işim var ama yapacak motivasyon bulamıyorum. Terapi alıyordum ama maddi sebeplerden bırakmak zorunda kaldım. İnşallah devam edeceğim. İnşallah siz de en kısa sürede düzelirsiniz
şu an bence herkes aynı durumda zaten bu dünya gelip geçici bir yer burdan bir zevk almaki ölüm ve ahiret senin ilgili çeksin en büyük huzurda mutluluk da yalnızca Allah'ı anmakla ve namazını kılmakla olur bu yüzden bu dünyada fazla rahatlık arama lâ ilâhe illallah Muhammeden resulallah deki kalbin huzur bulsun imtihan dünyasındayız Rabbim imtihanımızı kolaylaştırsın
Amin kardeşim ben de bunları çok iyi biliyorum çok inançlı biriyim ama yine de içimde hiç geçmeyen bir hüzün var inşallah bu dünya imtihanını en güzel tamamlarız. Bu dünyaya hiç ait hissetmiyorum çünkü
Mümin insan bu dunyayı kabul etmez bilir çunku buranın zorluğunu içinde geçmeyen hüzün içinde bol bol istiğfar et inşallah ibadetlerini gözden geçirin eksiğim var mı diye geçer inşallah
Amin Allah razı olsun