Selâmlar!
Suratının asık olduğu zamanlarda seni ne mutlu eder...🥳✔

#Acid_Qeenn...🌺
Selâmlar!
Suratının asık olduğu zamanlarda seni ne mutlu eder...🥳✔

#Acid_Qeenn...🌺
Sigara ve kahve geçici bir süreliğine mutlu eder. bir de film dizi izlemek ya da şarkı dinlemek.. gece öyle sessiz sakin düşünmek. ya da dışarı çıkıp bir kaç dakika temiz hava almak.. ama tamamen geçmez.
Bu ara hayli mutsuzum ama Allah tarafındanmıdır bilmem karşıma çıktı birden bana belkide bi hediye sesini duymadım reelde yüzyüze gelmedim ama benim yönümden okadar bi çekim varki onunla konuşurken bütün her şey bitiyo dünyayla bağlantımı kesiyorum ve sadece ona odaklanıyorum ve çok mutlu oluyorum
ona çook teşekkür ederim hayatıma girdiği için o kendini biliyo 😊😊
Kendi kendime sakince düşünüp kahve içmeyi çok iyi buluyorum. Müzik dinlemek de en iyilerden, yürüyüş yapmak ta.. İnsanlardan uzak vakit geçirmek beni mutlu ediyor genellikle.. Suratım asık olmaz ayrıca. Düşünceli olurum sadece.. Asık olmadan düşünceli 😃
Kolay kolay suratım asılmaz asıldıysa o an her şey sinirimi iyice bozabilir. Ama seninle konuşunca bi gülme geliyo konu ne kadar ciddi olsa da qjsjsjdjdkdkdk
Cevap
24Cevap
Kedilerim mutlu edebilir. Şu an bir tanesi kucağımda mırıl mırıl uyuyup şarkı dinliyor ben de mutlu oluyorum.
Müslüm mü dinletiyosun.:))
Hayır, genelde Sezen Aksu dinletirim ama şu an kolera Cendere dinletiyorum :))
Sevdiğim bir kaç kişiyle sohbet yeter kapadım kendimi dizi izliyorum
O anki durum geçmesi lazım zaman lazım yoksa sinirim geçmez
Şarkı dinlemek alışveriş yapmak
Sevdiklerimle görüşmek özlem gidermek
Gezmek
alışveriş kelimesini duymam kafi yüzümde çiçekler açması için 😃
Anlaşılıp yaşnız bırakılınca mutlu olurum zaten. Az ötede oynasınlar beni öyle görmek isteyenler. 😄
İfademi değiştirmek için uğraşan birilerinin olması..
nefes alabilme ihtimalinin hayalini kurmak...
Küçük bir mola.. Biraz müzik olabilir, sevdiğimle biraz sohbet olabilir
Fenerbahçe kazanınca suratım asık olsa da kendine geliyor.
Fenerbahçeye kaldıysan kara güne kaldın bence yöntem değiştirmelisin qjsjxkdkdkfkfkfkfkfkgk
@Barbiemiyimneyim Gelecek seneye kadar gülmek haram bana:)
İşin ucunda fener varsa muallak yine de sen bilirsin ajskdkfkfkfkfkflglglflgl
@Barbiemiyimneyim sene bizde 😄
Sevdiklerimi mutlu görmek, beni de mutlu eder. Kendime olmuş kadar sevinirim.
Suratımın asılmasına neden olanı hayatımdan çıkarınca mutlu olurum 😀
Beni kolay kolay bir şey mutlu edemez olmak istersem olurum 😌
Bazen bir bakış, bazen de bir gülüş... Tabii ki kimden geldiği de önemlidir...
Arkadaşım arayıp hadi sinemaya hadi bisiklet sürmeye derse mesela mutlu olabilirim.
Burhan Altıntop
Suratım asık olmaz hç
Maşallah herkes ne kadarda güler yüzlü.:))
Malzeme aldığım yere çay getiren abla var bana gülen yüz der
Arkadaşım genelde güldürmeye çalışır ve işe yarıyor da.
Masum bir bakış bir çocuğa ya da kediye ait olabilir bu bakış fark etmiyor
Yemek. YEMEK. ET. Kavurma.
Hiç bir şey
Kahve ve cikolata 😍
En ufak şeyle bile mutlu olabilirim.
Bu ara hiç bir şey gerçekten.
Sevdiğin kişimin gülümsemedi ya da ilgi alakası
Bir küçük viskiye hiç bir zaman hayır demedim.
Çikolata ya da 1mesaj @_snow_
🫠🫠
Çikolata yemek beni hep mutlu ediyor
Bana şans veren biri veya birileri
üzüldüğüm şey düzelirse mutlu olurum
Beni benden başkası mutlu edemez
İneklerin alnını öperim bütün üzüntüm gider 😂
kizim mutlu ediyor beni
Kahve
Akişina bırakmak
Yemek
Sadece kızım..
Türk kahvesi sadece
Sevgi ilgi güleryüz
Araba😏
Yiğenimle oynamak
Çikolata
Supangle❤️)
Çay ve sigara
Pasta
@Miinnak peki çikolata 🍫 mutlu etmez mi.
Aaa bak çikolatanın kalbini kirma
Çekirdek çay..
Hiç bişe
ammaamamamamammamamamamamama
Müzik dinlemek...
Duâ etmek.
Hiçbir şey
Müzik ya da kitap
Hiçbişey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?