İçine kapanık ve asosyal bir yaşam tarzı olan birisi hakkında ne düşünürdünüz?

Ben çocukken gayet sosyal bir tiptim. Ama sonra girdiğim ortamlarda alay edile edile sosyal anksiyeteli bir şey oldum. Ergenlikten beri içime kapanik yaşıyorum. İçine kapanık yaşayan birisi hakkında ne düşünürsunuz. Benim çevrem çok fazla üstüme gidiyor. İnsan dediğin sosyal olmalı diye düşünüyorlar

İçine kapanık ve asosyal bir yaşam tarzı olan birisi hakkında ne düşünürdünüz?
Cevapla