Ulaşılmaz olursanız erkek sizin üstünüze daha çok düşer diyor doğru mu?

Kiz arkadasim hep şunu diyor WhatsApp grubunda " ya Allah aşkına şu sevgilinizi bı salın , biraz vazgeçilmez kadın olun. Mesela normal öğlen konuştunuz demi ha konuştuktan sonra 4,5 saat bı kaybolun ortadan. Arayıp ulasamadiginda ulan bu kız nerde aceba diye bı düşünsün , emin olun bu zaman vazgecilmez olursunuz , ya da normal bı günde ya ben seni ariycam deyip aramayin o sizi arasın tekrar... Bı düşünün ya sevgiliniz 4,5 saat kayıp içiniz içinizi yemez mi sürekli onu düşünürsünüz demi ha oda böyle düşüncek. Merak etmeyin 4 saate kimse biriyle sevgili olupta sizi birakmaz dedi. Ben mesela ev hanımı olduğum halde her dk arayınca açmam o akşam eve gelince sorar nerdeydin diye dedi
Ulaşılmaz olursanız erkek sizin üstünüze daha çok düşer diyor doğru mu?
Cevapla