Bazen "kimse beni sevmiyor" diye depresyona giriyor musunuz?

Bende neredeyse her gün oluyor... normal mi ki bu düşünce neden böyle oluyorr? sonra işte en küçük şeylere bile ağlayabiliyorum güçlü kalmakta zorluk çekiyorum odama kapatıyom kendimi müziklere çekiliyorum ya tamam şimdi diceksiniz birinin sevgisi senin neyine lazım falan yani bu tek bi sebep değil çok sebep var ve bunlara rağmen... bence beni hayata bağlayan insanların bana olan sevgisi ve değeri onunda olmadiğini farkedince ölmek isteği geliyor... Böyle şeyler hissedince nasıl üstesinden gelebiliyorsunuz?
Bazen "kimse beni sevmiyor" diye depresyona giriyor musunuz?
Cevapla