Biri durgun sakin olduğumu ve 40 yaşında gibi konuştuğumu söyledi 20 yaşındayım sizce kötüye yormalı mıyım?

Biri durgun sakin olduğumu ve 40 yaşında gibi konuştuğumu söyledi 20 yaşındayım sizce kötüye yormalı mıyım?
Cevapla