Ben artık çok mutsuzum, umutsuzum. Ne yapmalıyım?

Çevrem yalan dolanla dolu yapmacık insanlarla dolu. Ben bugün bunu tekrar anladım hiçbi zaman kendi karakterime uygun bir arkadaş bulamadım kendime. Kendimi değiştirmeye bile çalıştım bir ara birileriyle arkadaş olabilmek için tek tük arkadaşlarım var. Bugün yakın arkadaşım dediğim birinin yine ikiyüzlülüğünü gördüm artık burası bu ortam okul ortamı lise 4. sınıftayım. Arkadaşlık ortamı bana berbat gelmeye başladı. Ben artık çok mutsuzum, umutsuzum. Kiimseyle konuşmuyorum insanların böyle ikiyüzlü, yalancı, menfaatçi olduklarını gördükçe hiç arkadaşım olmuyor. Ne yapmalıyım yazabilceğim tek burası var :(
Ben artık çok mutsuzum, umutsuzum. Ne yapmalıyım?
Cevapla