Erkek çevresi olmayan, sosyal medyayı aktif kulllanmayan bir kız hakkında ne düşünürsünüz?

Çevresinde 3-5 kız arkadaşı olan, erkeklerle samimi olmayan, sosyal medyasında kendi fotoğrafını paylaşmayıp doğa-hayvan resmi paylaşan sessiz bir kız hakkında ne düşünürsünüz?

Böyle bir kız içe kapanık ve asosyal midir? Sizce sosyal ve her alanda aktif kızlar daha mı çekicidir?

Erkek çevresi olmayan, sosyal medyayı aktif kulllanmayan bir kız hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla