Çevresinde 3-5 kız arkadaşı olan, erkeklerle samimi olmayan, sosyal medyasında kendi fotoğrafını paylaşmayıp doğa-hayvan resmi paylaşan sessiz bir kız hakkında ne düşünürsünüz?
Böyle bir kız içe kapanık ve asosyal midir? Sizce sosyal ve her alanda aktif kızlar daha mı çekicidir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hiç bir şey düşünmem tanımadan.
Tertemiz kız derim daha ne olsun ona asosyal denmez ki sadık insan denebilir bence
Öyle biri var mı nerde
Buradayız ama sessiz olduğumuz için gözükmüyoruz sanırım ahhaha
Aslında sessizden korkacaksın 😅
Ahaha olabilir
Hayatın düzgün o zaman
Çok şükür inandığım gibi yaşamaya çabalıyorum her zaman
iyi bakalım gönlünce olsun
Aranan hatun
Tam evlenilecek kız derim
Bu kız için kurşun atar kurşun yerim
Asosyal biri oldugunu düşünür müsünüz peki
Hayır asla bence mükemmelsin
Aranan kadın profili
Valla bence bu devirde erkekler tam tersini arıyorlar gibi..
Senin çevren öyle olabilir.
İstanbul nimet nimet
İstanbul mu
Yani diyorum ki nimetsin şu an erkekler için
Valla sanırım hiç erkek çevrem kalmadığı için bu yaşıma kadar yalnız kaldım. Sosyal medyada aktif erkeklerle kanka olan arkadaşlarım gayet mutlular ilişki bakımından :D
Bu yaşıma kadar derken kaç yaşında sin ki
25 ve hiç erkeklerle arkadaş olmadım anormal bir insan mıyım sizce çok şaşırıyorlar bu tercihime
En doğrusunu yapmışsın boş ver olup napacaksin zaten kıza erkekten arkadaş olmaz kızdan da erkeğe
Kesinlikle bunu söylediğim için yobaz ve kezban damgası yiyorum maalesef
Yobazda derler gerici de derler hakarette ederler. Aslında yaratılışın sisteminden bugüne bu durum söz konusu biraz daha Kuran'dan bakicak olursak Allah bile bu durumu uygun görmüyor ama ne yazikki insanlığa dünyaya dayatılan bu düzen yüzünden insanlar kendi özünden çıktı çıkmadığı yetmedi doğru olanı kabul etmeyip toplumdan itiyorlar veya gerici diyerek çok konuşulacak şey varda inan keyfim yok 😂
Gerçekten düşündüklerimi dile getirmişsin. Ben inandığı gibi yaşamaya çalışan biriyim ve şu ahir zamanda yabani ot muamelesi görüyorum. Ya inanmıyor ve samimi bulmuyorlar kendileri öyle olmadığı için ya da asosyal, yobaz, gerici deyip geçiyorlar. Ne diyim herkes kendi gibi insanlara denk gelsin inşallah
Sevindim türümün son örneğiyle bu konuyu konuştuğuma.
Ben de
Seninle ara sıra konuşmak isterim nasıl yaparız senin için de uygunsa