İnstagramı falan yok mesela.
Asosyal olduğunu mu düşünürsünüz?
Asosyal olduğunu mu düşünürsünüz?
kesinlikle hayır. sosyallik tek başına bir uygulamada sürekli gezinmek demek değil.. hayatta herkesin farklı bir ya da birden fazla sosyal ilgisi bulunabilir. kimisi için tiyatro sinemadır, kimisi için internettir, kimi için spor müsabakalarıdır, herkese göre değişir.
Ne alakası var daha olumlu izlenim bırakır Erkek üzerinde
Hicbirini kullanmiyorum. Sosyal medya yuzunden insanlar baska insanlarla karsilikli yuz yuze iletisim kuramiyor. Sirf bu yuzden kullanmiyorum kim ne dusunursede umrumda degil
Cevap
16Cevap
Böyle şeyleri sevmeyebilir herkes sevecek diye birşey yok ama aktif değilsede hiç o zaman asosyal tartışmasız
hyr ne guzel bu devirde tertemiz kalabilmiş hiç bulasma bagımlısı olma derim :D
asosyal olmakla pek alakası yok be aksine iyidir bu devirde artık fotomu beğenmedi diye kin atan bir millet var o yüzden uzak durmak en iyisi :)
Sosyal medyada olmak ile günlük hayattaki sosyal olmakla bir mi?
Asosyalden çok kendini göstermeyi sevmeyen biri olduğını düşünürüm ayrıca gizemli gelir
olsa fotoyu çok nadir atsa olabilir yani benim gibi :D
dışarda aktifse eğer sosyal medyada aktif olmaması çok cool durur bence
Dünyadan bir haber ve kafasında tonlarca ön yargı ile yaşayan biri olduğunu düşünürüm
Benim yok kimin ne düşündüğü umrumda değil
Sivil hayata aktiftir
Sosyal medyada aktif olmadığını düşünürüm.
düşününce haber ederim sana
Daha gizemli duruyor.
helal olsun. derim.
Aferin kıza derim
Çok tatlı ya
Hiçbir şey.
kızın dibi derim
Kendine kapanıktır
Hic bisey
Hiç bişey düşünmem
Evlenilcek kız tipi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar