Bugün çok kötü bir şey yaşadım. Yol boyunca eve gelene kadar ağladım. İnsanlar bir yere gelince neden değişir?

Ben 22 yaşındayım bugün dışarı çıktım birkaç eksiğimi almak için liseden arkadaşımı gördüm beni görmemezlikten geldi tanımadı kasten canım cicimli konuştu beni ezikledi güya. Kendisi okuyor Ben ise ne okuyor ne çalışıyorum hayatımın zor dönemlerinden geçiyorum insanlar neden bu kadar acımasız kendimi zavallı gibi hissettim resmen
Bugün çok kötü bir şey yaşadım. Yol boyunca eve gelene kadar ağladım. İnsanlar bir yere gelince neden değişir?
Cevapla