Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım işe girmem gerek yoksa bu depresyon halinden çıkamam
Stresten 1 yılda kilo aldım ve veremiyorum da Çalışmıyorum zaten kilom fazla diye (161 boy 85 kg) Bi ara denedim ama çok yorucuydu mobing felan da çoktu 1 senedir ne çalıştım ne kilo verebildim Spor da yapıyorum evde ama bazen kontrolsüzce yiyorum iş ilanları hep tezgahtarları arıyor ben de bu sektörde çalışmıştım ama artık istemiyorum ailemle de aram bunlar yüzünden bozuk zaten birbirlerini yiyorlar kamu sınavına hazırlanayım dedim o da zaten 3 sene tasarrufta
Tavsiyelerinizi bekliyorum
Dil öğrenmeyi seviyorum biraz oraya da yönelmeyi düşünüyorum açıkçası
Kararlı olursan yapabilirsin. Şekeri bırakmak gerekiyor bir yaştan sonra. Böylece kilo veriyorsun kendiliğinden. Olay şeker ve hamur işlerinde bitiriyor. En güzel spor yürüyüş bence
Cevap
3Cevap
Başlarsınız genç yaş
Doktorlar iştah kesici ilaçlar veriyor tabii ki kilo verebilirsin
Değişim her zaman olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?