Herkes iyiyse bu kötü olanlar nerde niye öz eleştiri yapmaya çekiniyor insanlar?

Anlamıyorum kime sorsan hepsi çok iyi ama dünya da bir o kadar kötü niye kötü insanlar yüzünden hee bu kadar insan iyiyken neden iyi değil burası.

Anlamıyorum kötüler nerde?

Öz eleştiri yaparken hatalarınızı da söylüyor musunuz?

Herkes iyiyse bu kötü olanlar nerde niye öz eleştiri yapmaya çekiniyor insanlar?
Cevapla