bugünlerde tv lerde reklam dolaşıyor, bana amca teyze dediler diye arabeske bağlayan bir reklam fiLmi var.
size amca teyze abi abla vs. denilmesine bozuluyormusunuz :))
size amca teyze abi abla vs. denilmesine bozuluyormusunuz :))
yaş 25 oldu daha abla diyen çıkmadı, hay bu minyonluk! benden 15 yaş küçük çocuk bile adımla hitap ediyor.
Gerçi 2 yaşında yeğen var ona zorla öğrettik, "tejee" diyor ama iki dk sonra "cera cera" diye sadece adımla hitap etmeye başlıyor, ya da çalışıyor desem daha yeridir :)
banada kızlar abi der hiç sevmem erkekler biraz daha yavşak oldugundan demezler bunada sinir olurum
18 :)) bozulmadım bir çok kişiye bende diyorum yaşı Küçük olsa bile
düşman kazanma :)
küçülterek söyle seni sevsinler
yani amca ya abi de
teyzeye abla
Düşmanım olmaz hiç :).. Kendi halinde biriyim... Ama ben 70 yaşında amcanın bana abla dediğinide gördüm :)) bir çok kişiye abla abi diyorum yani ;)
13 14 den itibaren sanırım. Demek isteyen desin önemli değil de 2 sene önce daha 17 yaşındayken 20 yaşındaki birinin bana abi demesi çok normal bir durum değil ama güzel hissettiriyor. Sakallarıma borçluyum :)
sakalın bıyığın öyle etkşsi oluyor
22 yim yaşıtım ya da 2 yaş küçük oldugum insanların abi dediği çok oluyo bıyığı kesincede nerdeyse içkili mekana girerken kimlik sorcak oluolar ortasını bulamadım kanka. l
bıyık seni olgun gösteriyor desene :)
Cevap
3Cevap
Bilmem. Zaten kucuk kardeslerm abla dedigi icin abla denmesi sorun olmadi hic. Teyze de henuz yeni yeni dior arkadaslarin cocuklari. Garibime gidiyormu evet ama napalim 20 yas kucuk cocuk ne desin:D
Abla: Zaten iki tane kardeşim yok.
Teyze: İlkokul arkadaşlarım, lise kız arkadaşlarımın çocukları olunca teyze olduk..
Hala : Daha olamadık :)
ablamın oglu oldu ve ben o zaman 9 yasındaydım ve 11 yasında bana teyze denılmeye baslandı alıskınım anlıcagın
bana yaklaşık 10 yıldır abla diyenler çok ve hoşuma gidiyor teyze diyen yok dedirtmem :)
ya derlerse ;)
:))))
Ben 10 yaşındayken bi' kuzenim oldu o zamandan beri ablayım. Daha teyze olmak için çok gencim :)
Tabiki de 17 yasimda yenge oldum fena koyuyo bana hic hos değil :( ;(
en kötüsü yenge olmalı :)
Evet :(
Abla denilmesinden hoşlanmıyorum kuzenimin çocugu bile adımla hitap eder
24 yasindaym ve en yakın arkadaşımın oglu begum teyze diyor bende buyur teyzeciim diorm :D. Teyze anne yarısıdir gurur verici bisi bnce :))
Hiç denilmedi maalesef 😁
Abla kelimesini de sadece 4-5 yaşındaki kuzenim söylüyor.
bide ben :DD
Aaa tabiki abicik. @fuocoturco :D
canım ablam :DD
Yaş 22. Durusum konuşmam asi ve sert olduğu için 25 30 yaşında herıflerın abi dediğini biliyorum
18 yasindayim ve 10 yasindan itibaren yegenlerim hala diye kosuyor pesimden
18yaşında.
Kuzenler abla diyo, bozulacak bir durum dğl bence.
Hic farketmez, nine ble diyebilirler
Daha demiyorlar bozulmam da😇😇
Abla diyorlar hala teyze falan diyen yok
yal kaç?
yaş olcaktı :)
ah bu sanal klavyeler
16 yasımda amca olmustum :D
Henuz ablayim, teyzelige ulasamadik
oyle takintilarim yok :))
18 yasinda...
kim dedi :)
yok bozulmuyorum :D
Farketmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar