#"İnsanlar neden böyle" cümlesini hayatta kaç kez söylemişsinizdir, tahmini rakam 😃 ?

#"İnsanlar neden böyle" cümlesini hayatta kaç kez söylemişsinizdir, tahmini rakam 😃 ?

Sonsuz anlayışlı olmak insanı mahvediyor. Hep kendinden kaybediyorsun. Çok sık kendim de dahil insanları sorguluyorum. Herhangi bir olay karşısında once insanların neden öyle yaptığını sonra da aynı durumda ben olsaydım ne yapacağımı sorgularım
Sonsuz anlayışlı olmak en zoru. sonsuz beklentisizlik sonsuz tatil gibi bir şey hiç kimseden bir sey beklemedıgın gibi beklenmeden gelen seylerın mutlulugu ayrıdır
Beklentisiz olarak yaşamak acı vericidir.. çünkü bir şey olmayacağını bilerek yaşarsın ve üzülürsün. anlayışlı olmak da yorar insanjı
Cevap
2Cevap
Anlayışlı olmak çok yorucu olsa gerek düşünsene o kadar çok haksız insan var ki hepsini anlıyorsun yazarken bile yoruldum 😃
Tam dinlenmelik durum 😃
İnsan kanser olurmk😃
Akıllı insan anlayışsız olacak o zaman 😃
Bir insan beklentisiz olarak yaşaması daha kötü ve acıdır diye düşünüyorum.
Sonsuz beklentisiz olmak daha yorucudur beklemek sabır etmek her zaman iyidir
Sonsuz anlayışlı olmak çok daha yorucudur
Sonsuz anlayışlı olmak çok daha yorucu..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?