
Onu dinler misiniz yoksa kafaya göre takılmaya devam mi 😇

Onu dinler misiniz yoksa kafaya göre takılmaya devam mi 😇
Tavsiye veriyor mu hatırlamıyorum ki ikimizde çok yoğunuz fazla konuşamıyoruz bizim mesajlar arası 1 hafta bile geçiyor en son slayt atmış ders içeriği muhtemelen ama sosyolojik bir şeydi ( tıpçı arkadaş problemleri ) 😀
Sonuçta var önemli olan o 😇
Cevap
8Cevap
Tavsiye falan vermedi ya börek yap dedi
Neli 😂
Patatesli diyor😀
Bana peki 😂
Sana 2 tepsi😀
İşte bu ya cansın can 😇
En iyi arkadaşım yok.
En son tavsiye almadım hayata dair. Görseldeki gibi diyalogları başka arkadaşıma ben tavsiye etmiştim.😂😂
İyi arkadaş tavsiyesi 😇
☺️🥳😇
Aklında kalmasın gitmek istiyorsan git ve sevdiğin adamı gör dedi. Kavga et , barış ya da normal konuş. Ne istiyorsan yap ama içinde kalmasın dedi.
Doğru söylemiş aklında kalacağına yap girsin 😇
Yaptım bile. 😅4 gün önce gittim.27 km onun için gittim bir anda ona sürpriz yaptım. Gittim onu gördüm, sımsıkı sarıldı sarıldım, öptü öptüm. Birkaç gün önce yine ayrıldık ama pişman değilim. iyi ki gittim ama keşke böyle olmasaydı diyorum.
Kız üzme çocuğu herzamanki fav tavsiyesi😁😂
Hahaha sen de çektiriyorsun galiba 😂
Karakterini değiştir çevrende insan kalmayacak demişti
Değiştirme bence onu değiştir karakterin gayet güzel
Bir sen böyle düşünüyorsun ksjs
Farklı olduğum doğrudur 😂
Bu sabah şunu dedi boş insanları kafana takma yoksa kafan pırıl pırıl olur dedi
Bak çok mantıklı bir arkadaş 😂
Evet çokkk😅
Üzüleceksin demişti haklıymış. Her dediği çıkıyor. d
Üzülme be 😇
Bir anlıktı geldi ve geçtı üzülmüyorum🤗
Sen hep mutlu ol 😇
Yaa🙏
Görsele çok güldüm ya.. en iyi arkadaşım iki gün önce iyi kal geçmişi geçmişte bırak hayat sana borçlu bunu bil ve ona göre yaşa dedi..
Gs fb maçı 1 den 1 olur 😒
Hahah ama hepimiz ters köşe olduk Fenerliler bile 😂
Bu kadar stres yapma kafayı yiyeceksin yakında dedi.
akıl taraf veren ben oluyorum, sağ olsun artık dinlemeye başladı eski hatalarını yapmıyor. 🤭
En iyi arkadaşım demeyelim mi bir arkadaşım kimseye güvenme dedi.
herkes "kötülüğünü" ister bu yüzden tavsiye almam xD
Bir süredir konuşmuyoruz hiç tavsiye almadım.
Tavsiye verse ne olur ki dinlemediğim sürece
Benim hiç en iyi arkadaşım olmadı. En iyiler bile çürük çıkıyor.
Kanka travesti olup kurtulalım dedi 😂 aklımı çeliyor pinç 😂
"Bu kadar hayalperest olma" 😄
En iyiyi arkadaşımı dinlemedim
Olmadı
Arkadaşım yok.
boş ver takma 😒😒bilmiyoz sanki
Kafaya takma akışına bırak
Sınava çalış dedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?