Sizin konuşmadığınız birisiyle konuşan bir arkadaş (erkek) size bakıp duruyorsa amaçı ne?

aynı iş yerinde calışıyoruz bi cocuk var benim 2 kız arkadaş vardı ben onlarla iyidim ve bu cocukta o kızlarla hep iyidiler yılardır aynı işte calışıyolar sonra bu cocuk bazı nedenlerden dolayı vazgeçti kızların birisiyle konuşmaktan. Bu kızlar ikisi sonra banada düşman oldu üstüme geliyolar bende bu cocukla oturmaya başladım ama cocuk zamanında benden hoşlanıyordu ama ben ondan degil. Sonra ben hoşlanmaya başladım ama olmadı bişey. Herneyse diğer kız gitti bu ikisini zar zor yine barıştırdı cünkü beni kıskanıyolar deliriyolar resmen sonra işte ben tabi yoluma devam cünkü iftiraya ugrayan bendim onlar tarafından ve o cocuk gitti yine onlarla oturmaya başladı bende ondan geri cektim kendimi onunla oturmamaya başladım herneyse işte beni gördügünde gözü bende merhabalıgımız var gördügünde günaydın merhaba der ama ben baya mesafe koydum araya dün yine baktı uzaktan bana cıkışta kızın birisyle oturuyodu uzaktan bana baktı ben anlamıyorum derdin deminde aynı şekil baktı bir kac hafta

Sizin konuşmadığınız birisiyle konuşan bir arkadaş (erkek) size bakıp duruyorsa amaçı ne?
Cevapla