Sizi aşağılayan bir insanın yaptığını nasıl affedersiniz?

Gerçekten içim çok acıyor ve aşamıyorum, aklıma gelince ağlıyorum. Gelip özür dilemedi. Sadece şunu düşünerek kendimi rahatlatiyorum, başkalarının eylemlerini kontrol edemem ve onun kendi içinde ne yaşadığını bilemem. Belki anksiyetesi vardır ve kendini tutamamıştır. Sonuçta ben insanlardan anlayış bekleyebileceğimi düşünüyorsam (eğer otistiksem yani 😅) ben de çeşitli psikolojik rahatsızliklari olan insanlara anlayış göstermeyi öğrenmeliyim önce.

Sadece Allah'a havale edebiliyorum. Belki de Allah aşkına erişmek için, en azından farkındalığı kazanmak için onun böyle davranması gerekiyordu. Belki de hayatımdaki rolü buydu. Bazı önemli dersler öğretmiş olabilir bana. Belki de benim teşekkür etmem gerekiyordur. 😅 Bu açıdan bakınca biraz rahatlıyorum.

Siz nasıl atlatiyorsunuz?

Ve acı içindeyseniz umarım yazdıklarım sizi biraz rahatlatmistir.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar affedin derken gidin o insanın alnından öpün demiyorum. 😆 Affetmemek size zarar olan bir şey. Affedip geride bırakmak lazım..
Güncellemeler
+1 yıl
Psikolojik sorunlar yaşayan insanlara belirli bir dereceye kadar müsamaha gösterebiliriz ama artık o insan haddini aşıp size psikolojik ve fiziksel şiddet uygulandığında kötü bir insan oluyor bence. Psikolojik sorunları varsa da bunun farkına varıp tedavisini olsun o zaman. Sonuçta her birimizin böyle bir sorumluluğu var. Ben niye kendi üzerimde bu kadar çalışıp anlamaya çalışıyorum, hatta otistik miyim diye şüpheye düşüyorum da başkaları bunu niye yapamasın? 🤣
Sizi aşağılayan bir insanın yaptığını nasıl affedersiniz?
Cevapla