Benim çoğu zaman böyle korkularım oldu çaresiz hissettim anlar.
Çocukluğumda yurtlara gittim küçük yaşta orada sürekli şiddet gördük daha 10-11 yaşındayken üstelik.
Kaç defa ağlaya ağlaya geldim eve. Ailem her defasında geri gönderdi.
Ailem şiddet boyutunun bu kadar büyük olduğunu düşünmüyordu sanırım , zaten o zamanlar yoklukta var ailemin düşüncesi adamakıllı yesin içsin sağa sola da dadanmasın.
Ama oradaki kötülüğü göremediler.
İlerleyen süreçte sinir boşalması geçirdim , şimdi sürekli ilaç kullanmak zorundayım.
İlaç kullandığımda kriz falan geçirebiliyorum. Anlık nöbetler falan. 3-5 saniyelik.
Bazen altıma bile yapıyorum. Bir erkek için onur kırıcı.
Silahla hiçbir iş yapamıyorum.
Araç kullanamıyorum.
Aslında yapsam olur ama anlık sorun çıkması sebebiyle kanunen yasak. Şimdi araçla gidiyorsun anlık bir kriz geçirdin kaza yaparsın.
İstediğim işleri yapamadım hayallerimdeki işleri yapamadım.
Ve en büyük sorun ise hadi bunları açtım ileride evleneceğim kıza ben ne diyeceğim?
Yani bunu evlenmeden önce söylemem gerektiğinin farkındayım söylemezsen bencillik yapmış gibi olacağım.
Allaha şükür hayatımı sekteye uğratmıyor ilaçlarımı kullandığım sürece.
Cinsel hayatta iyiyim hatta çok iyiyim diyebilirim.
Gücüm kuvvetim yerinde.
Çok fazla sorun yok gibi gözüküyor dışarıdan hani.
Çok fazla sorun çıkaran bir insan değilim toksik bir insan değilim çevremdeki insanlar beni sever kızlar sever.
Ne yapacağımı bilmiyorum bazen uzun uzun bunu düşünür üzülürüm.
Sizce ne yapmalıyım?
Bunları neden benim başıma geldi?
Çoğu zaman şükür deyip geçmeye çalışıyorum Allaha şükür daha kötüsü de olabilirdi diye.
Çünkü başka çarem yok
Çocukluğumda yurtlara gittim küçük yaşta orada sürekli şiddet gördük daha 10-11 yaşındayken üstelik.
Kaç defa ağlaya ağlaya geldim eve. Ailem her defasında geri gönderdi.
Ailem şiddet boyutunun bu kadar büyük olduğunu düşünmüyordu sanırım , zaten o zamanlar yoklukta var ailemin düşüncesi adamakıllı yesin içsin sağa sola da dadanmasın.
Ama oradaki kötülüğü göremediler.
İlerleyen süreçte sinir boşalması geçirdim , şimdi sürekli ilaç kullanmak zorundayım.
İlaç kullandığımda kriz falan geçirebiliyorum. Anlık nöbetler falan. 3-5 saniyelik.
Bazen altıma bile yapıyorum. Bir erkek için onur kırıcı.
Silahla hiçbir iş yapamıyorum.
Araç kullanamıyorum.
Aslında yapsam olur ama anlık sorun çıkması sebebiyle kanunen yasak. Şimdi araçla gidiyorsun anlık bir kriz geçirdin kaza yaparsın.
İstediğim işleri yapamadım hayallerimdeki işleri yapamadım.
Ve en büyük sorun ise hadi bunları açtım ileride evleneceğim kıza ben ne diyeceğim?
Yani bunu evlenmeden önce söylemem gerektiğinin farkındayım söylemezsen bencillik yapmış gibi olacağım.
Allaha şükür hayatımı sekteye uğratmıyor ilaçlarımı kullandığım sürece.
Cinsel hayatta iyiyim hatta çok iyiyim diyebilirim.
Gücüm kuvvetim yerinde.
Çok fazla sorun yok gibi gözüküyor dışarıdan hani.
Çok fazla sorun çıkaran bir insan değilim toksik bir insan değilim çevremdeki insanlar beni sever kızlar sever.
Ne yapacağımı bilmiyorum bazen uzun uzun bunu düşünür üzülürüm.
Sizce ne yapmalıyım?
Bunları neden benim başıma geldi?
Çoğu zaman şükür deyip geçmeye çalışıyorum Allaha şükür daha kötüsü de olabilirdi diye.
Çünkü başka çarem yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet sürekli çaresiz hissediyorum
Keşke ailen ne olursan olsun yaninda tutsaydi seni onlar yurt ortamini bilemedikleri için cahillik var tabi iyi saniyolar 2 kardesin bile anlasamadigi yerlerde o kadar yabanci ailesi olmayan cocugun anlasmasi ne kadar olası ilerde eşin olcak kisiye anlatirsin sorun olacagini düşünmüyorum yurtta buyuyen bi sevgilim vardı hikayesi beni etkilemisti anlattiklari kadar anlatmadiklari da vardi ve kotu şeyler yaşamıştı
Zaten ailesi olan birinin birakilmasi söz konusu ve hesap sormaya belkide cekiniyolardi belkide sen özledin diye ağlayıp kaciyosun saniyolardi o dönem bilemeyiz ki
Şiddet görüyorum dedim dövüyorlar dedim aynı klasik düşünce senin kemiği benim muhabbeti Kur’an-ı Kerim okusun adam olsun hoca olsun böyle hoca olmayı maharet biliyorlar ya ne olacak hoca olunca ne olacak ya neymiş efendim cami hocası Allah’ım yarabbim ya bunlar oğluna dini bir isim koyunca bunun sevap olacağına ya da ne bileyim insanların hoca olunca dünyalık ve ahiretini kurtulacağını falan zannediyorlar.
Ya sinir oluyorum böyle olunca ya böyle millete övünecekler bak benim oğlum hoca.
Ya bakın bugün ben şunu düşünüyorum acaba zamanında bu cemaate gideceğime Fethullahçıların yurtlarına gitsem daha mı az hasar görürdüm düşüncesi var. Ya bak bu cümle düşünce ağır.
Bazen şöyle geliyor. Onların yurtlarında şiddet yok. Polis olsa. m sonra bu o fetullahcıladım yurduna gitmiş deşeler 2-3 yıl açığa alınsam sanki daha iyi olacaktı gibi. Geliyor.
Evet benim ciktigim kisi bi de bu yuzden başı belaya girmiş feto olaylari yuzunden haci hoca seylerinden nefret ederim din ayagina milleti uyutuyolar benide zamaninda sürekli oku hoca ol diye çok yere yolladilar neyse şimdi birsey demek istemiyorum.
Klasik ortadoğu zihniyeti. Kendini düzeltmek için çabalamak yerine kendini başkalarına acındırmak
Bu yorumun acımasızca çünkü benim neler çektiğimi bilmiyorsun neler yaşadığımı bilmiyorsun , şu anda nasip kısmet diyip şükre deyip varım ve yokumla çalışmaktan başka belki de istemediğim sevmediğim bir işte çalışmak zorunda kaldım kalıyorum
Ne işimi seviyorum o ayrı mesele.
Ama benim çocukluk hayalim polis olmaktı askerde kalmak istedim kalamadım hatta askerliğimi bile yapamıyordum neredeyse , Allah’tan yaptım.
İleride sevgilin olacak eşin olacak belki de çok seveceksin ama bu sorun yüzünden olmayacak.
Ya insan araba sürüp sevgilisiyle gezmek istiyor ben bunları yaşamadım yaşayamıyorum.
Araç kullanmayı biliyorum çok da iyi kullanırım ama bir sorun yaşarsam hem çevre hem kendim hem yanımdaki insanlar için sorun olacak kaza yaparsam ve sonuçları kötü olursa ben bunun altından kalkamam daha kötü olurum.
Yani klasik Ortadoğu o zihniyeti diye bir şey yok , yaşamayan bilemez.
Bilmiyorum tek bildiğim tek düşündüğüm acaba ile başlayan cümleler nasip kısmet ile biten şükür diye biten cümleler çünkü başka yapabileceğim hiçbir şey yok
Bilmiyordum kardeşim özür dileeim
Sorun yok yaşadıklarım başıma gelenler daha acımasızca çünkü, yine nasip kısmet daha kötüsü olmadı Allaha şükür bizimkisi isyan belki yaşadıklarımızdan belki yaşayamadıklarımızdan
Yok olmdı
Şanslısın