Kendinizi çaresiz hissettiğiniz oldu mu?

Benim çoğu zaman böyle korkularım oldu çaresiz hissettim anlar.
Çocukluğumda yurtlara gittim küçük yaşta orada sürekli şiddet gördük daha 10-11 yaşındayken üstelik.
Kaç defa ağlaya ağlaya geldim eve. Ailem her defasında geri gönderdi.
Ailem şiddet boyutunun bu kadar büyük olduğunu düşünmüyordu sanırım , zaten o zamanlar yoklukta var ailemin düşüncesi adamakıllı yesin içsin sağa sola da dadanmasın.
Ama oradaki kötülüğü göremediler.
İlerleyen süreçte sinir boşalması geçirdim , şimdi sürekli ilaç kullanmak zorundayım.
İlaç kullandığımda kriz falan geçirebiliyorum. Anlık nöbetler falan. 3-5 saniyelik.
Bazen altıma bile yapıyorum. Bir erkek için onur kırıcı.
Silahla hiçbir iş yapamıyorum.
Araç kullanamıyorum.
Aslında yapsam olur ama anlık sorun çıkması sebebiyle kanunen yasak. Şimdi araçla gidiyorsun anlık bir kriz geçirdin kaza yaparsın.

İstediğim işleri yapamadım hayallerimdeki işleri yapamadım.

Ve en büyük sorun ise hadi bunları açtım ileride evleneceğim kıza ben ne diyeceğim?

Yani bunu evlenmeden önce söylemem gerektiğinin farkındayım söylemezsen bencillik yapmış gibi olacağım.
Allaha şükür hayatımı sekteye uğratmıyor ilaçlarımı kullandığım sürece.
Cinsel hayatta iyiyim hatta çok iyiyim diyebilirim.
Gücüm kuvvetim yerinde.
Çok fazla sorun yok gibi gözüküyor dışarıdan hani.
Çok fazla sorun çıkaran bir insan değilim toksik bir insan değilim çevremdeki insanlar beni sever kızlar sever.
Ne yapacağımı bilmiyorum bazen uzun uzun bunu düşünür üzülürüm.

Sizce ne yapmalıyım?

Bunları neden benim başıma geldi?

Çoğu zaman şükür deyip geçmeye çalışıyorum Allaha şükür daha kötüsü de olabilirdi diye.

Çünkü başka çarem yok
Kendinizi çaresiz hissettiğiniz oldu mu?
Cevapla