
Hangi huyunuzu çok beğenir, hangilerine tahammül edemez, mutsuz olurdunuz?

Hangi huyunuzu çok beğenir, hangilerine tahammül edemez, mutsuz olurdunuz?
Akşamları uykum geliyor , yani hiç akşamcılığım yok , sinir olurum bi sohbet etmeye adam bulamamaktan 😂dolabımı dağıtıyorum birde o
Çok şükür öyle bir huyum yok makul ve uyan bir kisiyimdir.
Cevap
3Cevap
ben bıkmam kendimden
Çok melankolik bir halim var..😊 de get diye kovardim kendimi
😊
Sürekli güzel yemekler yapıp kendine kilo aldırdığım için kovardım🤪
43 yıldır kendimle yaşıyoruım şükür kovacak bi huyum yok
3 ay çok uzun bi zaman kendime katlanamazdim
Bıkmam ben kendimden 😄
Gayet iyi anlaşırdım kendimle
Ben kendimden sıkılmam
Öteleme huyum🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar