Erkekler size sesleniyorum, kızları niye bu kadar abartıyorsunuz?

Onlar da insan, gökten inmedi. Pembe renk sıçmıyorlar, osurduklarında parfüm kokmuyor.
Erkekler size sesleniyorum, kızları niye bu kadar abartıyorsunuz?
Cevapla