18 yaşinda 90 yaşinda gibi hissediyorum yaşama sevincim kalmadı?

Sıfır arkadaş sıfır sosyallik okul yok bişey yok her gün evdeyım depresyondayım her gece ağliyorum var mı benden beteri...
18 yaşinda 90 yaşinda gibi hissediyorum yaşama sevincim kalmadı?
Cevapla