Dışarda olmam gerekiyorken çiçek hanıma ilgi gösteriyoruz. 😃


Babam için iki elim kanda olsa bırakıp onunla ilgilenirim kaldı ki 16 yaşında ben babamın ayağı kırıldığında okuldan Bir ay izin alıp ona bakmıştım
Ders çalışmam lazım burdayım😂 yazım anlık duygularım gibi şu an hiçbir şey anlamadım ya adam dersi anlatamıyor şaka gibi 😭
Cevap
19Cevap
şu an ilgilendiğim bir şey yok. çiçek şirinmiş :D 😺
Balkonda geçen güneşin altında tüm çiçeklerimle uğraşmiştim
Bir çok işle aynı anda ilgilenmek gerekiyor
Allah'tan böyle dertlerim yok gadası
İşimi gücümü bırakacak kadar değerlim yok ki böyle bir pisi pisiyi ayaklarımda sallamak ben de isterdim ama yok ki🥺
Birgün kedi sevmeye başlarsam sebebi senin şu ilmunati beynime yerleştirdiğin cat love 😂😂😂 çoraplara yorum yapacak olursaaaaakkkk ayak numarana göre değişir😂😂
Ula bunun oyuncakları bile var. Biri daha şımartmış çocuunu. Sonra çok ağlarsınız ah vah ne yaptım diye. Kocaya kaçsın da gör. 🤣
Her şeyin en iyisi layık benim kızıma
Allam kafaya bak şimdi gördüm. puhahaha al üstüne yat ya.
Dikkatli bakarsanız Galatasaraylı olduğunu anlayabilirsiniz ama çok dikkatli bakmanız gerekiyor NSMANAMAMA
Bu kedi için de iş güç bırakılır yani. Çoraplar Galatasaraylıyım mesajı veriyor.
Daha çok nevresimin vermesi lazım o mesajı ama bilemedim şimdi
Aaaa dikkat etmemişim 😹. Ayaklarla kediye odaklandım direkt 😹. Ben de Galatasaraylıyım ama pek futbol izlediğim söylenemez. Futboldaki seyirci sesleri beni rahatsız ediyor.
Dün akşamdan beri üzgünüm aslında yenildiğimiz için. Ben fanatik Galatasaraylıyım çoraplar sadece zevk hoşuma gideni alır giyerim 😂😂
Sıradaki maçı alırız bizde.
Sırada ki maçı zaten almamız lazım kesinlikle yoksa şampiyonluk gider 😂😂
Gitmeyelim 😿.
Alıcaz şampiyon biziz 🦁
Bu coraplardan oğlum 7. sinifta iken giyerdi abisi 😂😂
Ne güzel işte zevkli çocukmuş 😃
Benim ayağım benim zevklerim 😃
Ben de istiyorum da alamıyorum maalesef :( :( :(
Hocam şöyle söyliyim, kesinlikle kedi şart.
Orası değişir tabi şimdi kişiden kişiye göre ama benim için kedi var ama şöyle bir durumum var benim kendime bakacak halim yok kediye hiç bakamam kedininde sorumlulukları az değil az masraf da yapmıyon
Benim de kedim var ilgilendiğim gerçi şu sıra pek yüzüme bakmıyor beyfendi
Kaldığım yurdun altındaki kafede vakit geçirip orada çalışan barışta kıza yürümek. 😂
Kızla ilk olarak 3-4 gün önce karşılaştım, ama gerçekten etkilendim. Şimdi de edebimi bozmadan ona yürümeye çalışıyorum. Yurtta bulunduğum sürenin büyük kısmını o kafede geçiriyorum.
Fotoğraf tablo gibi her bakışta farklı bi detay göze çarpıyor jajs
Benim de var bişeyler
Şöyle sevimli bir şeyim olsa bende işimi gücümü bırakıp onunla ilgilenirdim.
Varr jdjd zevkle ilgilendiğim oğluşum özledim gidipte seveyim jd
çoraplar mükemmel yalnız😂
evet var kedimle köpeğim🤍
Çiçek hanım böyle karışık bir odada nasıl hayatta kalmayı başarıyor 😃😃😃 asıl soru o
Bu arada coraplara bayıldım
Şu an yok, çoraplar şekil önümden çekil pozu vermişsin. 😃
Yerümm ben bu kedişi ya mıncık şey 😍 evet uyumak hsbsb
Bu aralar kendimle ilgilenmeye bile fırsatım yok bence..
Çimeni böyle sevmek istiyorum ama kendisi gidip toplarıyla oynuyor hüğ
Evet bazen tüm yapmam gereken şeyleri erteleyip yaprak dökümü izliyorum😂
Muhabbet kuşlarım var. 🐦💞
Ben saatler önce sevdim uyuttum, şimdi mışıl mışıl uyuyor. 😅
Benim yok ama akrabalarım durmadan benimle uğraşıyor 🤐
çok acayip bir sorgulamaya düşerim. işi gücü bırakır saatlerce bir yere daldığım oluyor.
O koltuğun hali çok vahim
Çorap link gelir mi be güzel abim
Nah bulursunuz. com karşiimm
İşi gücü bırakıp yatağa girdim
Saçlarım
Sevgilimden beklediğim ilgi
Vardı az önce telefon oyunu
Kedi bile benden şanslı😬
Elizabeth ile uğraşıyorum ben de
Akvaryumlarımla ilgileniyorum.
O dağınıklık ne öyle. Kediyi göremiyorum
Ya çok tatlı bu 😍😍
Çiçek hanım ve çoraplar 😂
Tam ızdırmalık bir got
İşim daha önce geliyor. 😊
Çorap ne güzelmiş fdjfj İlgilendiğim var evet
Evet bazen gereksiz işlerle uğraştığım oluyor
Çocuklarımla ilgilenirim.
Her şeyi saldım
ne güzel ilgilen çiçekle :D
İşim daha üstün.
Bu beennn ama iki fıstık var ben de :)
Şu çoraplar ne allasen yakışıyor mu ayı gibi adama
Yakışıyor ki giyiyorum kral 😃
Yakışmıyor baby
Size göre o. Kimse için giymiyorum kendim seviyorum alıyorum giyiyorum devam da edicem:))
Et et daha değişikleri var ayrı parmak modelleri onlardan al 😂
O oyuncaklar nee
Oyuncak işte
Kimin
Benim kimin olacak 😃
Ciddi misin bu yaşta güzelmiş 😄
Heralde ciddiyim koleksiyon yapıyorum 😃
Odayı ele geçirmişler gibi 😄 neyse ilerde çocuklarına verirsin
Parmak ucuyla bile dokunamazlar 😃
Minik parmak ucuyla dokunabilirler bence 👉🧸 baba deyince kıyamasın 😄
Kedim için evde kalmam
İsim gücüm ilgilendiğim şeydir. Dil öğrenmek.
Çiçek hanım tam da yemelikmiş.
Şu anlık yok
Vardı artık yok…
yok.
Ama çok güzel😍
Abi, profildeki kedi pek mutsuz duruyor😅
Kedim muhabbet kuşlarım 🥰
Kesin çok tatlı☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?