Hiçbir kararı aslında biz almıyoruz gibi geliyor, siz ne düşünüyorsunuz?

En basit bir kararı bile ben almıyorum sanki mesela eski sevgilime duramadım yazdım. Ama yazıp atarken evet şu an atıcam mesajı gibi değilde birden gitti ya şaka Gibi zaten hep bunu düşünürdüm şimdi daha da düşünmeye başladım.

Hiçbir kararı aslında biz almıyoruz gibi geliyor, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla