Burçlara inanmıyorum zira ne zaman bir burç özelliğini göstermesi yükseleni farklıdır denir. yükselenine uymazsa alçalanı farklıdır çevir kazı yanmasın :) ha bir başak mıyım tabi ki... ama kişilerine burçlarına göre değerlendirmem genelde.
Usta o görseli okumak için büyüteç gerek ama olsun :D
Ben burçlara inanmam burcumu ve yükselenimi bilirim hani o da ortamlarda falan biri sorarsa mal gibi suratına bakmamak için ama inanıyor musun ya da anlıyor musun bu işten diye sorarsan zerre alakam yoktur :D
Yengeç 🦀 " intikam yemini ederse eninde sonunda intikamını alır diyor 😂 çok doğru tespit kabuklu ve boynuzlu burçlardan uzak durun 😂 çok sabırlı anlayışlı ve hoş görülü olduğumuz kadar ortalığı ateşe vericek kadar da piskopat bir tarafımız var canımızı yakanin canını yakarız