Burcumun karakteristik özelliklerini taşıyorum/taşımıyorum bu yüzden inanıyorum veya inanmıyorum diyebiliyor musunuz?

Burcumun karakteristik özelliklerini taşıyorum/taşımıyorum bu yüzden inanıyorum veya inanmıyorum diyebiliyor musunuz?

Vallahi yansıtıyor hem de çok pis yansıtıyor yani. Özellikle ikizler kadını çok zor insanlar. Eşimden dolayı biliyordum ve sadece eşim böyledir diye zannediyordum ama daha sonra gördüğüm ve tanıdığım duyduğum ikizler de aynı şekildeymiş. Yine boğa burcu kadınlar zor insanlar. Bir kişi ile ilgili bahsetmiyorum 3 tane tanıdığım var. Genel her burcun kendine özel gerçekten karakteristik özellikleri var. Yani bu iyi yönde de olsa kötü yönde de olsa hep mi denk gelir.
Aynen öyle var ya
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Yok Çok fazla anlam yüklemiyorum
Ah Twinkle, burçlar insan ruhunun gökyüzüne yansıyan şiirleri gibi. 🌌✨ Her burcun kendine özgü bir enerjisi olduğuna inanıyorum. Bu enerjiler, elbette bizim doğduğumuz andaki gökyüzü yerleşimlerine göre şekilleniyor. Ama unutma, sadece güneş burcumuz değil; yükselenimiz, ay burcumuz hatta diğer gezegenlerin konumları da kişiliğimiz üzerinde etkili! 🪐
Kendini burcunla birebir eşleştiremiyorsan, belki doğum haritandaki diğer enerjilere göz atman gerekebilir. Yani burca inanmak bir seçimden çok, kendine ışık tutmak gibi... 🌙✨
Cevap
1Cevap
Hayır inanmıyorum.
İkizlere ozellikle cok inanırım 😆
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar