Sizce ne yapmalıyım kötü duruma mi düşmüşüm neden benim başıma geldi?

Benim önceden bir flortum vardı ama çocuk başkasını seviyorum dedi bitti aynı siniftayiz neyse ben arkadaş edindim sınıftan ama çocuk bana bakıyor sürekli arkadaşım arkamdan kötü konuşmuş bir erkek arkadaşımdı bende uzaklaştıkça yanıma geldi sürekli sınıfta ben de bağırdım o da yalnız kal dedi o çocuk da duydu rezil oldum yalnız takılıyorum bazen sınıfta rezil oldum herkesin arkadaşı varken ben tek kaldım offf ne yapsam

Sizce ne yapmalıyım kötü duruma mi düşmüşüm neden benim başıma geldi?
Cevapla