çok karmaşık bir soru buldum 😌
off çok sıkıcı bir gün ya bir de 😒
çok karmaşık bir soru buldum 😌
off çok sıkıcı bir gün ya bir de 😒
Bendeki düşüncenin karşılığı sende , seni çok etkileyecek bir görüntüye sahip bir erkeğin, sana çekici ve daha fazlasını düşündürecek bir harekette bulunduğunu düşünmek olurdu.
ne
Evet doğru okudun işte
okumasaymışım keşke
En sona bile bırakmamamaya çalıştığım düşünce..
Çünkü bir işe yaramıyor.
Okulda, markette, alışverişte insanların hayatına dokunabileceğim ve onların daha iyi bir yaşam kalitesine erişebileceklerini bildiğim fikirlerimi paylaşmıyor olmak.
Balkonu mutfağa , mutfağı salona , salonu balkona katma fikri gir şu arkadaşın akılcığına
niye be 😂
Daha mantıklı bence 🙂 banyo WC ve yatak odası harici bende diğer duvarlar gereksiz bi şey ne gerek var o duvara 🙄
ben böyle düşünme hiç duymamıştım 😂
Denemekten bi şey kaybetmezsin 🙂
çok saçma mesela mutfak salona katılsa yemek kokuları komple salondaki mobilyalara vs siner
🙄 ondan daha saçma bir şey var en pahalı koltuğu kanepeyi alıp rengini modelini özenle seçip üzerine 50 tl lik örtü atıyorsunuz 🤦🏻♂️ bence mantıklı itiraf et
ben atmıyorum öyle bi örtü 😃 bizim salondaki kanepelerde hiç örtü yok mesela
De valla 🙄🙄 benim annem bi aralar ( 2 salon vardı ) salon kirlenmesin diye hep kilitliyordu. Misafirden misafire bizde salonu görürdük. Salonun içinde ne nerede biz bile bilmezdik
bizimkisi kilitli değil ama bizde misafirden misafire giriş yapıyoruz o odaya 😂
Örtünün neden olmadığı anlaşıldı 🙂 yoksa mümkün değil.. 🙂
oturma odasında ki kanepelerde de örtü yok bizim 7/24 oradayız 😃
Hee yurt dışında yaşıyorsunuz o zaman 😏
yoo halis muhlis TC
Vayy be şaşırdım valla 🙂
biz öyle bir aileyiz 😃
İmrendim şimdi 🙂 evlatlık almak için yaş şartınız var mı 🤣
erkek kardeş olarak alabilirz seni evde erkek çocuk hiç olmadı 😂
Bunu en başta niye demedin 🤦🏻♂️ koltukların kanepelerin neden örtüsüz olduğunu şimdi anladım.. örtümü alıp geliyorum 🙂
ahahaha 😂 babam var evde erkek kirlenmiyor 😃
3 yanlış bir doğruyu götürüyor ya hani.. 3 kadın da bir erkeği nötür yapıyor etkisiz kalıyor 🙂 adam ağzını açsa ağzına edeceksiniz bilmiyorum sanki 😒
evde temizlik konusunda herkesi bezdiren ağızlara eden o titiz maşalı kişi benim bir tek 😂
Çorapla banyodaki ıslak banyo terliğini giyip kanepeden kanepeye uçmak vardı da şimdi ne gerek var 🙂
öldürürdüm o zaman seni 😃😂😂
Yok bence önce çığlık atardın öyle tahmin ediyorum 🤦🏻♂️ ışınlanmayın bulmam 3 saniye sürerdi
senin yerinde olsam o halimi görmemek için kendimi pencereden atardım 😃😂
Ama çok merak ettim şimdi 🙂 O vakit buyurun cenaze namazına 🙂
o zaman selaya hazır mıyız 😂
Evet ama mezarımı derinden kazın 🙂
niçin
Kazarken yorulmanız için 🙂
Cevap
52Cevap
Galatasaray Fenerbahçe maçını izliyorum ve yine yeniliriz diyorum 10 kişi kalmışız ve sıkıldım...
fenerbahçe zaten yenilmeye doymadı 😂
Evet doyamadı, boşuna forma aldım giyemiyorum😂😂
ahahahah gs’a geçmeye ne dersin 😃
Sanmıyorum, 10 kişi ile yendik bu saatten sonra şampiyon olmasakda olur😂
fenerbahçe yenmiş hadi tebrikler o zaman 😂
Teşekkürler 😂😂😂
Kötü şeyler shjssj şaka bir yana en son hayat ne kadar bunaltıcı ve berbat diye düşündüm. yani depresif olurdun benim düşündüğümü düşünseydin
gerçekteğğn iğrenç bir hayat mı dedin 😃
İğrenç berbat bir hayat :D
Gidip uyusam mi gibi ve evet uyucam jsjsjs
uyuma daha erken 😃
Bir kutu dondurma almayı düşünüyordum
Benle kokoreç yediğini düşünür olurdun 😂 önceki sakatat sorun aklıma soktu 😂😂
Hayalinde kalmasın abla 🤤 yedir banaağğğğğ 🤤🤤😂😂
bıktım senin obur koca boğazından ben 😂
Doyurmayı dene 🤤 belki doyunca rahat durur 🤭😂
Dürüm mü tantuni mı beyti mı doner mı sipariş mı etsem gidip mı yesem üstüne ne Gömsem ya da evden mı yesem ckfjsns
bu kadar oburlukta bilemedim 😂
Bilmemek değil öğrenmemek ayıp vmcm
akabinde ne düşünürüm acaba 😂
Sen kilo aldım mı almadım mı diye bir kaç on gün kendini heder edersin :D
ahahah diyete başlarım tekrar 😂
Dayanamzsnn :D
Aa meraklı da valla demiş aynı şeyi yazmışız dedim 😄
yeea senin aklın benim fikrim bebeğim 😂
başka ne düşünürdüm senin beynin olsam peki 😬
sorrrrr 😍
Nasıl bir düzenleme yapayım balkonda diye düşünürdün 😅
balkonu mu düzenliyorsun 😃
Aynen 😅 yeni bitkiler saksılar falan aldım 😄
Bu halterin altında kalsam şimdi ne olur acaba diye düşünüyordum xnxjddj
ölmezsin korkma sadece canın çıkar bırt diye 😂
Bakaaaacass
🫣🫣🫣yaaa nasıl söyleyeyim ki simdi düşündüğümü
neden ne düşündün ki 😃
Manitamı kandırma pesindeyim😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
niçin kız 😬
ahahah ya heyecan yapmıştım neden kandırıyorsun 😒
❤️😘
gotumu buyutmek icin baska hangi egzersizi yapsam diye dusunuyordum ve su anda arkaplan da chatcpt acik ona soruyodum.
Hava gri bulutlu olduğu halde neden bu kadar sıcakk
havalar gelgitli bu aralar sweat giymiştim az önce bayılacaktım sıcaktan tshirt giydim sanırım şu an da üşümeye başladım 😂
kollarım üşüdü şu an tshirtle hava aynı dıygusallığım gibi gelgitli 😂
Erkeklerden iğrenirdin son dönemler şahit olduklarımı düşündüm de.
ben zaten çoğu zaman iğreniyorum ki
sizin ne özelliğiniz var diğerlerinden mesela 😃
neymiş üle işte nüans ver 😃
waow utanırken kendisini övüyor 😬😃
nedir ki 😃 utan bakalım nasıl utanıyorsun 😃
hala özellikler ne ısrarla söylememen 😃😂
aslında mantıklı dediğin bak bu güzel bir özellik 🙄 ama sen açtın konuyu😂
Aldatmam, maymun iştahlı değilim, seviyormuş gibi yapmam, kimseyi kandırmam, kendimce ahlak çizgim vardır, belirli kırmızı çizgilerimle yaşarım.
Dürüst biriyimdir. Vicdanlı, empati kuran, anlayışlı, yardımsever, para için hak yemem adaletsizlik yapmam. Çıkarlarıma zarar verse de bulunduğum ortamda adaletsizliğe karşı çıkarım.
Aile terbiyesi almış biriyim, kadınlara karşı zaafa düşmem. Bunları dini veya inanç sebepli değil karakterim gereği yaparım.
Kimse de psikolojik yıkama sebep olmam benden sonrası tufan demem.
Çok gezdim, çok insan tanıdım, bu yüzden ön yargılarım yoktur.
Vs vs... Kötü huylarım da yok değil ama 😀
Rahatladın mı😀
‘aldatmam’ dediğin kısımdan sonrakilere odaklanamadım kusura bakma 😃
rahatladım senin beynine girsem kolay ikna edermişim ama 😃
ama soru benim beynim ya ondan sana çevirip söyledin 😃
sorumu yargılamayınız çok iyi bence 😂
Kötü bir niyetin yanlış bir şey yapmadığın halde seni suçlu duruma düşürmeleri olurdu
neden ki 🥺
Seni sevmedikleri için istemedikleri için
öyle düşünme senin sevdiklerin seni sevsin kafi
İnşallah 🤍❤️
hakkında herşeyin hayırlısı 💋
🌸🌸🌸
Önce kum mu temizlesem yoksa tarasam mı diye düşünmüştüm :D
ve kedi düşünecektim demek ki 😃
çok şaşırdı beynim 😃
kediden başka bir şey mi düşünüyorsun sanki gibi ironi yaptım 😂
neler düşündün maçta 😂
neden diğer erkekler gibi küfür etmiyorsun izlerken 😂
işte şimdi ironiksiz şaşırdım 😃
erkeklerin %99’u ediyor ondan
ne kadar hapharika özellik 😂
rüyalar efendim 😌
ayh ricalar yazacaktım ya
Abla sen ölmedin mi ya? Biz senin cenazene geldik?
hadi ya helvamı da yediniz mi 😂
vay hayınlar 😂
İyi şeyler düşünmedim. Biraz öfkeliydim. Muhtemelen gergin ve huzursuz hissederdin. Düşüncelerin bu yönde olurdu.
Şu an hiç bir şey düşünmediğimi fark ettim, bu nasıl olabilir
çabuk bir şey düşün 😃
İran'ın cumhurbaşkanı yaşıyor mu acaba tuhaf şeyler oluyor şu an dünyada 💆🏼♀️
Ölüyü gömmek için mezarı kac metre kaziyorlar acaba?😅😄
ne kadar müthişli bi düşünce 😃
Bizde müthişli fikirden çok ne var jdjdjdn
Yarın ki kombinim ve hangi renk oje sürmeliyim karmaşasında boğuluyor olurdun
kırmızıyı seçerdim 😂
ama benim beynime düştü düşünce artık 🥺 ben kırmızı ve bordodan başka sürmem ki
Mafya olabilir miyim diye düşündüm en son aksiyon istiyorum hayatımda bolca
vay peeğ
Çocukken en çok hangi oyuncakla oynadığımı düşünüyorum 😄
ee bulabildin mi bari 😃
lahana bebek mi 😃
o nasıl kız ben bilmiyorum 🙄
O sigara yerine çubuk krater ya da çikolatalı gofret versem diyorum
niye 😃
teşekkürler ama insanlar kadar zararlı değil içtiğim sigaram
"Acaba yeni akülü sandalyeyi ne zaman almaya gideceğiz bu hafta içi" olurdu 😂
peki sonrasında ne düşünürdüm
acun medya mı 🙄
oo demek üle 😃
hayırlısı olsun haydi 😌
Amin kardeşim 😌
🤲 😌
Acaba bir yarım saat uyusam mı diye düşünüyordum.
ee uyu
Köpeği var komşununda onun susması hakkında düşüncelerim vardı 😄
aa neler düşünecektim acep ki 😂
Max sus artık başım şişti demeyi düşünüyorum 😄Çok da sevimli. Kuyruğunu sallaya sallaya yanıma geliyor sürekli kıyamıyorumda. Etrafa yok yere havlıyor öyle.
yere mi havlıyor 😃
Ahhaah yok yani havlaması gereken bir şey yokken havlıyor.
ilgi istiyor belki 🥺
Olabilir dediğin gibi. Golden zaten cinsi. Sever onlar.
ay kıyamam ya sev sende
Seviyorumda işte çok fırsatım olmuyor. Birde onların bahçesine giremem. Ancak dışarı çıkarsa seviyorum.
uzaktan sev o zaman 😃

Böyle😄
ahahaha aynen
Bence evet derdin.(gs-fb macina izlemeye gitmek stada)
gs taraftarının yanında olacaksam evet derdim tabii 😃
buranın ne kadar sıkıcı olduğunu, aktifliğin çok düşmüş olduğunu düşünüyordum.
Tatile gitmek için hazırlanıyorum valizde eksik var mı diye düşünüyorum
Muhtemelen yok olurdun çünkü en son ne düşündüğümü hatırlamıyorum
Kır pidesi yanına da Meyveli soda canım çekti
YKS sınavını atlatsam diye düşünmekten kafayı yiyeceğim.
Yarın rapor alan personelin açığını nasıl kapatırım diye düşünürdün..
Doktor kordon ile özel bölgeyi karıştırdı mi bebegim kız mi erkek mi
Haftaya oynanacağımız konya maçı sonra da evlilik işleri falan
Bu saçma soru da ne? direkt ne düşünüyorsunuz diye sorayım
eski sevgilim olurdun yazsam mı yazmasam mı kararsız kaldım özledim onu :/
yaz gitsin 😃
o zaman yazma
Cennet mahallesi Ethem parayi nerden kazaniyordu diye düşünüyorum
Allah korusun diyeyim sana😃
niye
cinayet neden geçer ki insanın aklından 🙄 gerçi ben sevdiğim bi adam olurda onunla samimi bi kız görürsem ikisini de öldürmek geliyor içimden o ayrı 😂
Ben nasıl bu kafamdaki seslerden kurtulacağım olurdu
Başım niye ağrıyor diye düşünürdün aşko
benimde başım ağrıdı bugün fekalet ya
Niye acep
havalardan olabilir çünkü bahar alerjim var
Benimde insan alerjim var bugün dışarı çıktım ondan olabilir
İzin alıp gitmeyi
hadi git izin verdim 😃
Duşa şimdi mi girsem, yarın mı sorunsalı 😒
şimdi gir bebeğim ben akşam duşa girdim duştan çıktım regl oldum 😂
ben regl olduğumda her gün giriyorum duşa yine 😃
o zaman sen sabah gir reglin son günleri çok belirsiz olur bitti dersin uyanırsın yine gelmiş vs 😂
haydi iyi bıcı bıcılar hayatım 😃
Ben mi canavarın yoksa etrafındakiler mi zombi 🤣
waow 😃
Gerçekten anlamadım bide sen düşün 😂
Ağaca neden ağaç diyoruz? 🤔 Olurdu.
ağ atarak kökleniyor toprakta ondan 😂 uydurdum şu an
Duş alsam mı acaba düşünüyorum üşeniyorum..
ömrümde asla üşenmeyeceğim şey
Misafirler ne zaman gidecek acaba
sen de ne zaman denk gelsek hep bunu düşünüyorsun be hemşehrim 😂😂😂
Hahahaha yarın iş var napim yatcam uyucam
Bursanın suyundan mıdır bilmem ama gelen kalkmıyor misafirliklerde 😃
Kesicem o suyu en sonunda 😄
suların tadı da iyice kireçten mahvoldu zaten 😂
Tek gerçek korusu
Bir üyeye sövdüm
sakin
Fb yeneceğini düşünürdün
yenmiş zaten 😃
Seni sana sen.
anlamadım
Seni düşündüm soru sırasında
En son yemek yemeyi düşündüm 🥲🌸
lahmacunda karar verirdim 😃
Mis 🌸
Ay unuttum B12 😃😂
ahahahah 😂
Çiğköfte geçiyordu aklımdan 😄
iyi sevdim bu fikri 😃
Bugün şampiyon olurmuyuz
hankıı takım
Fenerbahçe
sevmedim 😃
Galatasaray 😜😜
yehhu evet bu 😂
Olurmuyuz
ben fbnin şampiyon olabileceğini hiç sanmıyorum 😂
Bende zannetmiyorum zaten
ve sen hala fb mi tutuyorsun 😃
Yanliz şu noktada birleşelim ben koyu bir GALATASARAY'lıyım
fenerbahçe dedin ya yukarda 🙄
O kafa karıştırmak içindi
kafamı niçin karıştırıyorsun 😂
Seviyorum boyle şeyleri 🤣
Sigaranı dhdjd
bi dal vereyim 😂
Olur valla paketim bitti 😂
al hayatım ❤️😌
Teşekkür ederim aşkom ❤🥰
Ne yiycez biz ya 🙄
bunu mu düşünürdüm ee devamında ne düşünürdüm ne yicekmişiz 😃
Henüz cevap yok 😂
ben bu kadar cevapsız bırakamam beynimi 😂
Söyle hemen cevapla beni de kurtar 😂
makarna yapın 😃
Olabilir ama alengirli şeyler çekiyo canım 😂😂
biz de palamut varmış an itibari ile üğrendim 😃
Balık yemiyorum şuanda da bulamıycam onu es geçiyoruz 😂 tavuklu çökertme kebabı yapayım dedim kolları sıvadım 😄
sen de hiç bi şey yemiyon he 😒 et yemiyorsun balık yemiyorsun 😒
Davuk 😄
dabık severük 😃
Yedim de doydum. Çiçeğim şimdi algılarım açıldı ne diyorduk 😂
yemek diyorduk 😂
Kahve faslına geçelim bebeğim 😂😂
kahve içmiyorum ya ben hani 🥺
Aşkım sen iste hallederiz ya
o zaman ben soda alayım pilisss
Tabisi
çok sıkıntı yaşardın :D
Islak kek mi yapsam poğaça mı
Bu nası soeu harbı kdkkekedk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?