Bazı insanlar nasıl bu kadar kötü olabiliyor?

Nişanlanmadan önce beni gerçekten sevildiğime inandırdı, hatta hissettirdi. Gizli saklı hiçbir şey yaşamadan birbirimizden emin olduktan (zannettikten) sonra ailelerimize söyledik.
Sonra da bana boşlukta olduğu için öyle davrandığını, aslında benim düşündüğüm gibi beni sevmediğini falan söyledi.

Hayır neye üzüleyim bilmiyorum arkadaşlar; beni aileme mahçup ettiğine mi, onurumla böyle oynamış olmasına mı yoksa böyle bir insanı seçmiş olduğuma mı üzüleyim bilmiyorum.
Bazı insanlar nasıl bu kadar kötü olabiliyor?
Cevapla