Yapmak ve yapmamak arasında kalmış olsaydınız, ne yapardınız?

Yapardım.
Yapmazdım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yapmak ve yapmamak arasında kalmış olsaydınız, ne yapardınız?
Cevapla