Daha öncede sordum şimdi yine soruyorum bir psikolojik rahatsızlık var mı sizce?

Biraz garip bir psikolojiden bahsedeceğim ne olduğunu bilmiyorum bu yüzden yazacağım
Küçükken kardeşimin kafasına sert bir ürünle vurmuştum annem beni suçlamak için yaralandığını söyledi başlangıçta inanmıştım ama pişman değildim ve korkmuyordum daha sonra onun yaralanmadığını gördüm değişen bir duygu yoktu evcil hayvanlarım öldüğünde bile gözümden yaş gelmiyordu bazen beynimin içinde bir ses insanlar hakkında kötü şeyler söylüyor küçükken ise onları çok dürtüsel bir şekilde ısırmaya çalışıyordum bu yemek içindi ama aç değildim aniden oluyordu duygusal olarak acı çektirmek hoşuma gittiği için onları etkiliyordum (karşı cinsi) ve görmediğim bir davranışı taklit edemiyordum bu beni anormal gösterirdi ama gördüğüm bütün duyguları taklit ederdim
Küçükken cansız insanlara karşı Arzum vardı ve
onlar hakkında f*ntezi kurardım
Daha öncede sordum şimdi yine soruyorum bir psikolojik rahatsızlık var mı sizce?
Cevapla