+1 yılBazan sorulari gerçekten güzel soran insanlari seviyorum. harikasiniz bursan cevaplari okuyorum insaniz hayatin da tam içinde olarak yorumlarda kimlerin yalan söylediğini analiz etmek kolay oluyor. Bu sayılanlar 30 yaşında yapmak imkansiz ya. ben uni 22 yaşında bitirdim tabi babam rahmetli annem destek oldu..2 yillik lisans için cabam oldu ben kendime geldim askerlik vs derken baktim 27 yasinda hayati kurmak için hesaplar yaptim.. yani 30 yasinda bunlari yaptim diyen insan yalan söylüyor 😁sanalin kötü tarafi nedir biliyormusun? kendini aşırı kaptirip kişiliğini kendinin linç etmesidir. bir insan ancak bu kadar kendine haksizlik ve saygisizlik yapar. guzel yanida vardir. bilgi alir güzel dostluklar kurup karsindakini anlama ya da yardim etme çabasına girersin. bazan gercekten doğudan köylerden guzel abla ve kardeşlerimiz yanliz hisseder. bunlarin tatli yüreklerine dokunarak basit bir şekilde onlari da mutlu edersin. fakat bazan da özel çocuklarımız vardir. arkadas cevresi olmayan evden cikamayan anladiniz yani sağlık sorunu olan guzel insanlardan bahsettim. bunlarin da sana dostu olup mutlu olmasini saglarsiniz. yaninda olmaniza gerek yok.. bir nefes kadar akici sicakliginiz merhaba demeniz yeterli olur. ben kalite li anlayisli zeki insanlari çok seviyorum. onlar aska zarar vermez onlardan zarar da gelmez. bos insanlarin da yanlis anlamayin zarari kendisine. o kendi öyküsünü yazar kendisi okur inanir. hic kimse aptal degil ama saygisindan susar.. eline saglik soru harika🌹🙏
415 Yorumla
Soran+1 yıltesekkür ederim
bu kadar uzun yazi yazmissin okudum hepsini 😄 evet katiliyorum yani yazdiklarina,
burayi eglencesine kullaniyorum, öyle de kullanmak gerekli diye düsünüyorum. bazilarini görüyorum mesela burada yatip kalkiyorlar, hayatlari burasi olmus. bana göre bu cok sacma ve komik 😄
insanin hayati burasi olmamali, kimse kimseyi tanimiyor sonucta.- +1 yıl
Haklisin bende sizin gibi düşünüyorum. Zaman zaman okuyorum müsait oldukça konu seçerek ve analiz yaparak. zeki sorulari ve ahlaki değer taşıyanları cevaplamak ve bilgim dahili hayati paylaşmayı seviyorum. Uzun yazmak zorunda kaldim.. benim dikkat ettigim konu insanlari bu hale getiren sebepler neler dir, yüzeysel olarak bakıyorum bizlere neler olmuş diyorum.. inan ki Türkiye de yaşayan insanlarin yaklasik %80 i mutlaka bir psikiyatriste gitmeli. ben bu durumu hiç sağlıklı bulmuyorum.. sorun içi ayrıca geri dönüşün için teşekkür ederim 🌹🙏
Soran+1 yılhaklisin katiliyorum
rica ederim- +1 yıl
🌹🙏
- +1 yıl
Bence siz bir başkası için bir şey yapmayın hayat sizin ve kaptan siz siniz. Benim fikrim daha iyi olun daha mantıklı gelicek planları ile hayatınıza yön verim. bakin bu sosyal medyayı bir Türkiye kullanmiyor. avrupada yazan insanlar ve bu gibi sosyal medyalari kullanan insanlar bu sekilde saçmalamiyor. ben kültür seviyesi yüksek ve ahlaki değerlere saygılı ne konuştuğunu bilen insanları görmek istiyor ve bunu görünce mutlu oluyorum. neden mi? bizi biz yapan toplumda güzel insanlar var demek ve onlarin paylaşmış olduğu bilgilerle kendime eklme yapmaktan mutluluk duyarim 🌹🙏
- +1 yıl
Nasıl anlatim kısa ve kestirme.. olaya söyle bak tabi bu yazdığım hepimizi kapsamaz fakat nerdeyse %80 az rakam degil.. yemek paylasimlari telefon paylasimlari oteller tatiller yani beni anladin sanırım. Hava ata ata yazmalar ki bizde hep eklentiler var sebebi artacak halbuki evinde ya da tarlasinda köyünde. Bunu avrupada hiç kimse paylasmaz. onlari icin bu sirdan bir gün. Bizde belki bu yasa gelmis bir defa gördüğü ya restoran ya otel ya tatil dir. gelir seviyesi düşük aç bir memleket refah seviyesi yok.. sen bugun bulgar ya o dahil birine ne mezunusun diye sorabilirmisin? ayni onun gibi yani avrypa uni mecbur ya devlet bunu sana sağlıyor.. herkes bilir okul uni basit ama olaya öyle bakma iste kultur tahsil olarak bak. biz de ilk okul okumayan var sorarlar ise gireken ne mezunusun ahaha bunu avrupada sormazlar hepsi uni dir. burdaki kastim avrupada ki insanlarin yaşadığı gündelik hayati paylasma geregi bu yüzden duymaz. yalan yazmayi ahlaksiz konuşmayı bundan yapmaz. burada ki insanlar ki çoğu böyle.. hayata aç sevgiye aç insanlar. tatmin olduklari tek yer bir satir yazip mutlu olup hayalini paylaşacağı yer.. beni anladin sanırım
- +1 yıl
Rica ederim hayir bir kiz kardesim var... saygilar mutlu oldum🌹🙏
- +1 yıl
Teşekkür ederim aslin da öyle değilim hayata gerçek gözü ile bakan herkes bir ben dir. sadece kendilerini sanala kaptırmışlar farkinda değiller ama yazmaya gelince herkes kulturlu herkes bir ELON MUSK ve BILLIE ELLISH bunlar dan biris siz ce hadi bunlari geçin bunlara yakin isi olan burada olmaz ve o sayfalari okumaz😁saygi sevgiler çok hoş ve anlamli sohbet oldu kendinize çok tatlı bakin. ben de herkes sizin yapmış olduğunuz gibi anlayışlı olsa bilgi alip vermiş sormuş olsa daha güzel bir yer olurdu diye düşünüyorum. Sizin düşünceniz insanların çoğalması dilegi ile kendinize cici bakın 🙏🌹🙏
- +1 yıl
Ağzına saglik inşallah teşekkürler. sayfa sahini sende hakkini helal et sayfani baya meşgul ettik. bu da doğru soru doğru adres demek.. sana da teşekkür ederiz kalin sağlıcakla 🌹🙏
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılO liste degil benim kendi listem var
30 yaşıma kadar bankada en az 1 in yanında 6 tane 0 görmek.
İntikam almak istediğim birileri var, onları almak (öldürmek değil karı kız eş dost mevzusu da değil.)
Amerika'dan DeLorean veya 67 Pontiac gto getirmek
Ama hayattaki en uçuk 2 hayalim;
Bi de becerebilirsem atpl lisansı olmazsa ppl ve cessna 172 skyhawk almak. Aslında bulabilsem yak-9 veya bf109 almak isterdim
Herhangi bir aksiyonlu suça karışmak mesela banka soymak ama para almadan kimseye zarar vermeden gitmek falan... aradığım şey aksiyon🤣00 Yorumla
+1 yılşu an hepsi yapıldı yerine getiril di Kariyer araba sahibi olmak ev almak yazlık almak Birikim yapmak gezilecek yerleri gezmek güzel bir konumda olmak ve heyecan verici duyguları tatmak merak edilen duyguları tatmak yabancı insanlarla. dostluk kurmak yani birçok şeyi yaşadım yaptım artık yeter sakın bir hayat ve elindekilerle hayata devam etmek kaldı tadını çıkarmak
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvim yok
Arabam yok
Mesleğim yok
Okulu yarıda bıraktım
Borcum var
Sevmediğim bir evde oturuyorum
Kendimi daha yeni yeni dinlemeye başladım
Toksik herkesi hayattimdan çıkardım
Artık elalem ne der diye düşünmüyorum
Fazla kiloları verdim ve giyim tarzımı değiştirdim
Aşık olduğum bir eşim var
Onun iğrenç ailesini hayattimdan çıkarmayı başardım
Hayvanlardan korkardım bunu aştım
Ve şimdi minik evcil bir dostum var
Düzenli spor yapıyorum
Tek başıma konsere ve tiyatroya gidiyorum
Bir şeyler karalıyorum
Dil öğrenmeye çalışıyorum
Pastacılık kursuna gitmeye başladım
Hayır demeyi öğrendim
Küçük adımlar belki bunlar ama büyük değişimler küçük değişimlerle başlar diğerleri de olur belki bir gün olmazsa da önemli değil bunu düşünüp kendimi uzemem bunu fazlasıyla yaptım çünkü11 Yorumla- +1 yıl
Masallah brova
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen hiç birini yapmadım zaten yapmak gibi hedefim de yok şimdilik sadece hayatımı yaşıyorum istediğim gibi bir gün huzuru bulmayı da düşünüyorum sevdiğim kadınla evli mutlu çocuklu bir şekilde.. ama bir gün olur. bu yüzden de zorlamıyorum
90 Yorumla
u +1 yılİş kuramadık, eş bulamadık. Gerisi tamamdır.
30 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, işim olmak üzere. Evim var, arabam ve ruh eşim de olur ileride diye düşünüyorum. Dil biliyorum zaten ama bir tane daha öğreneceğim. Saygınlık da belli ölçüde kazandığımı söyleyebilirim.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Hayatta kalmayı başardım şükürler olsun jfjdj
70 Yorumla
+1 yılDil öğrenmek
Yurt dışına çıkmak
İstediğim alanlarda eğitim almak
Ağaç dikmek
Köpek kedi sahibi olmak
Kendimi iki alanda profesyonelce geliştirmek
Kendi ayaklarımın üstünde durmak
Yükseklik korkumu uçuruma çıkarak yendim
Knka liste baya uzundu yapamadiklarimi soyliyeyim
1 kendi evime çıkamadım
2 finansal özgürlüğümü tam olarak alamadım
3 aşık oldugum kişiyle henüz karşılıklı aşk yaşayıp evlenemedim yaş 26 4 senede de bunları yapmayı planlıyorum onun dışında bı çok şeyi yaptım
Ha bide motorsiklet sevgisi var içimde 13-14 yaşlarında bı kaza geçirdim komada yattım ondan sonra bidaha motor alamadım motor almak istiyorum
Bunların dışında içimde hiç bişi kalmadı bir çoğu hedefimi gerceklestirdim01 Yorumla- +1 yıl
Liste varmış ben yorumları okuyunca farkettim
Hayatta kalmışım en azından buda bir şey
130 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılSadece hayatta kalabildim ama ruh eşi bulmak bence içlerinde en zoru çünkü benim arkadaşım araba almaya Adana’ya gitti yaşı henüz 30 değil mesela ve bir de bana bak ne arabam var ne ruh eşim bu dünyada ama hayatta kalmak en güzeli bence.17 yaşında kuryenin canına kıydılar insan hayatı çok ucuz bu ülkede. Singapur’a gidin kuryelik yapın kimse size dokunmaz.
10 Yorumla 1. harçlık biriktirdim
2. eve bir şeyler aldım
3. yürümeyi bırakıp münübüse biniyorum
4. ruh eşimi arıyorum
5. türkçemi geliştiriyorum
6. saygısızlığımı azalttım
7. hayata tutunuyorum
8. kendimi geliştirdim yodayım
9. eğitimimi tamamladım basit okur yazarım00 Yorumla
+1 yılİşim var.
2 seneye inşallah evim olacak.
Güzel bir arabam var.
Ruh eşimin var olduğuna inanmıyorum. Açıkcası, beni kimse sevmez.
2 yabancı dil biliyorum.
İşyerinde her geçen gün saygınlığım artmakta.
Yaşıyorum, ama ölümle burun buruna.
02 Yorumla- +1 yıl
+1 yılDaha 30a çok var ama madelerden sadece şu an hayata kaldım
30 Yorumla
+1 yılRuh eşi dışında hepsini yaptım. En huzurlu olduğum dönemdeyim şu ara, bunu da bir ruh eşiyle bozmaya hiç niyetim yok 😅
10 Yorumla1-öğretmen oldum
2-Arabam var
3-Ruh Eşimi bulmuş Gibiyim 🤨
4-Almanca & İngilizcem üst düzeyde / 😎
5-saygınlık hat safada 🥰😍😘
6-hayattayım 😇00 YorumlaÖyle uçuk kaçık toz pembe bulutlar üzerinde hayallerim yoktu zaten,
her zaman ayakları yere basan biriydim ve çok şükür planlarımın hepsini gerçekleştirdim. Otuzdan sonra hesapta olmayan planlarımın bile üzerinde daha fazlasını yaptım...01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yıldil öğrendim
saygınlık kazandım ama kendi çapımızda yani. mesela kendi işini kurup sektörde saygın bir konuma falan gelemedim. saygınlıktan ne kastettiği net değil yani bu soruda..
bir de hayatta kaldık 😅
00 Yorumla 3 ü tamam diğer 3 ü imkansızdan biraz fazlası şu an için
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. - Dil öğren (Azıcık İngilizce 😂)
- Saygınlık kazan (İdare eder)
- Hayatta kal (Askerlik vb. tüm sıkıntılara rağmen 😂)20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Daha 18 yaşındayım ama inşallah bir ilerleme kaybedeceğim
10 Yorumla
+1 yılRuh eşini bul, saygınlık kazan, hayatta kal. Gerisi önemli değil. Toplumun bana dayattıgı kurallara uymak zorunda hissetmiyorum kendimi. Haydin selametle
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 537 cevap paylaştı.
+1 yılAnne oldum, her şeyden çok sevdiğim ve sevildiğimden emin olduğum bi ilişkim var yeterli şimdilik
10 Yorumla
+1 yılBir listeye sahip değilim. Yaptıklarım, yapabildiklerim ile yapmadiklarim, yapamadiklarimi kabul ettim. Önüme bakıyorum.
00 Yorumla
+1 yılHayat, kurulan listelere göre hareket etmiyor. Bu Tanrıcılıktır zaten... Asıl listeyi hayatınıza göre en iyi olasılıklara şekillendirmeniz gerek
00 Yorumla
+1 yıl4 senede canımı dişime takarsam sondaki eksik kalacak diye korkuyorum neyse kalsın o zaman ahahah
00 YorumlaYani henüz 30 yaşına girmeme
28 gün var
Lütfen acele ettirme 😡
Ben sondan başladım
Hayattayım 28 günde artık ne yaparsak00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 622 cevap paylaştı.
+1 yıl2 dilim var ( İngilizce ve Arapça)
İnşallah işimi kurmak ve arabamı almak üzereyim
Ev de alırsam ve evlenirsem oh miss00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 854 cevap paylaştı.
+1 yıl2 madde hariç hepsini yaptım, iki maddenin birini yapmıştım zamanında gerçi ama sonuç olmadı.. İkisi hariç yapıldı.✔️
00 Yorumla
+1 yılBurada yazılanlardan 2sini başardım. Allaha çok şükur evim var ve B1 seviyesinde İngilizcem var. Birde son maddeyi de gerçekleştirmek üzereyim.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYaş sınırını geç hepsini hemen hemen yaptım. Dilim bu ülkede gelişmiyor ama kendimi idare ederim. Ruh eşi de aramıyorum. Aklıma geleni yapıyor yaşıyorum bundan sonra keyif insanıyim
10 Yorumla
+1 yılHayattayım ✌🏼 Ama 30 yaşına kadar o da silinebilir 😂
10 YorumlaYemin ederim var ya hepsini yapmışım şöyle bir düşündüm de çok şükür :)
10 Yorumla
+1 yılÇalışıyorum yani işim var. Saygınlığım var. Hayattayım. Dil biliyorum.
10 Yorumla30 olmadan ruh eşini bulmak hariç hepsini yaptım çok şükür
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılHiç böyle liste yapmadım kendime sonra yapamadım diye oturur depresyona girerim
10 Yorumla
+1 yılHayatta kalmayı basarabilmisim mükemmelim devam edelim😂👍
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 313 cevap paylaştı. Sadece 30 yaşına gelmeden 30 yaşına geldim , sayılır mı?
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 525 cevap paylaştı.
+1 yılRuh eşini bul ve dil öğren haricinde olan her şeyi tamamladım çok şükür.
00 Yorumla Hayattayız şükür inşallah ölmeden hepsi gerçekleşecek
00 Yorumla
+1 yılSayginlik kazanmak gibi bir amacim yok, bi gun kendime olan saygimi yitirmeyeyim yeterli 😉
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Birkaç dileğim var o da gerçekleşecek yakında biliyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 792 cevap paylaştı.
+1 yılHiç birisini maalesef ki 🙄 memurluğu bile 32 de olduk.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 704 cevap paylaştı.
+1 yılÇok kez ölümle burun burunaydım bu yüzden yaşayabilmek demek istiyorum sadece.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılValla bu saydıkların içersinde anca hayatta kalmayı başarabilmişiz buda bir başarı😀
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürkiye'de imkansız olan liste. Yurt dışında çocuklar harçlıklarını biriktirerek ev alıyor, bir haftalık kazançla iphone alınıyor, bir aylık çalışmayla orta ya da altı araba alınabiliyor...
00 YorumlaTürkiye de zengin , köklü bir ailen yoksa sahip olman imkansız
00 Yorumla
+1 yıl18 daha bismillah 😂
Ama sadece hayatta kalacam kessin 😂😂00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSadece 2 tanesi
Saygınlık kazandım
Hayatta kaldım00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 331 cevap paylaştı.
+1 yılİngilizce öğretmeni olarak bir taşla iki kuş vurduk 😅
00 Yorumla
+1 yılÖyle bir listem yok. Çünkü yaparsam uygulamayacağımı biliyorum
00 Yorumla
+1 yılHenüz 30 olmadım ama benimde yapılacaklar listem var daha farklı
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. iş, araba, dil, hayatta kalma, biraz da saygınlık
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTürkiye'de 30 yaşına gelmeden tamamen kendi emeği ile hem evini hem de arabasını alana madalya takmaları lazım 🎖️
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSadece hasbelkader hayattayım hiç bir şey yok boş boş yaşıyorum canımı da alsın tam olsun Tanrı, Dünya'da daha fazla kalabalık etmeye gerek yok
00 Yorumla
+1 yılHayatta kaldim sadece
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhayatta kalabildim yalnızca :) nasıl kalabildiğimi sorgularım hep..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCevap veriyorum hic birisi son seçenek mi? O da hayir
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Ruh eşi hariç yapmışız
00 Yorumla
+1 yıl3 tanesini yapmışım 😃
00 Yorumla
+1 yılİş kurdum , araba aldım , saygınlık kazandım ( kazandığımı düşünüyorum ) , hayattayım şükür
Diğerleri için de Allah Kerim
10 Yorumla
+1 yılHic birini yapamadim desem kendime haksızlık etmiş olur muyum acaba
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. 4 bulursam hepsi tamam olacak gibi😂😂
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yıl1 hariç tamamdır ama arabayı yeni sattım 🥹
10 Yorumla - Devamını Gör (125)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 