Hastalık fobim mi var yoksa kötü birimiyim?

İnsanlarin hasta olmasina ozellikle yakinlarimin tahammul edemiyorum gundemi bu sekilde mesgul etmek istemiyorum enerjim dustugu icinde uzak duruyorum ayni sekilde hasta oldugumda kimseyi yanimda istemiyorum tek basima hastalikla bas etmeye calisiyorum ama ailemdeki herkes hastaliklarini kullanarak kotu davraniyorlqr ilgi cekmeye calisiyorlar ben onlara ilgi gostermeyincede seni sildik istemiyoruz diye baski yapiyorlar ailem cok cikarci insanlar dedikoducular hep birbirleriyle kavga ederler onlardan uzak durdugum icin ben mi sucluyum

Hastalık fobim mi var yoksa kötü birimiyim?
Cevapla