



İsteyen beni istediği gibi yorumlayabilir, ben kendim olmaktan bahtiyarım, birilerine göre şekil almıyorum ya da kendimi sevdirmek için kalıplara girmiyorum, kimsenin nefret saçan pis gözleriyle kendime bakacak değilim. Bakışlarında nefret olanın iyi insan olduğunu da asla ve kat'a düşünmüyorum. Evvelden önemsiyordum evet, sabahlara kadar da s@lak gibi ağlıyordum lakin sonra şunu keşfettim;her şey benimle alakalı değil, o bakışı atanın yüreği zehirli, zifiri, onun bakışları beni değersizleştiremez, esas olan benim kendime nasıl baktığım, kendimi nereye koyduğum, kendi gözümdeki değerim. Gerek okuduğum kişisel gelişim videoları, gerek kitaplar sayesinde kendi içime yolculuk yaptım, kendimi gördüm, kimsenin uzatmadığı dost elini ben uzattım kendime, konuştum kendimle, üstelik cevaplar da verdim, kendine o yılanın pis gözleriyle bakmayacaksın, sen kendine değer vereceksin, sana değer vermeyene de değer vermeyeceksin, seni bitirmek isteyeni sevindirmeyeceksin, ne kadar merhametli bir insan olsan da; gerektiğinde sivrilecek o dilin dedim kendime ve kendime söylediklerimi yapınca da çektiler o pis bakışlarını üzerimden, çünkü bana öyle bakana ben de öyle bakıyordum, kısasa kısas, yedirmem bu kızı kimseye, bu kız kimse yüzünden sabahlara kadar ağlayamaz, adaletsiz ikiyüzlülerden adalet beklemiyorum artık, kendi adaletimi kendim sağlıyorum, manipüle de edemiyorlar beni, artık kimse ağlatamıyor beni, çünkü yürek yemeleri lazım, karşılığını alacaklarını biliyorlar, çocuğuna tokat atana gıkını çıkaramayan o bakışı bana atamaz, niye çocuğuna tokat atana aslan kesilemiyor da yılan bana havlıyor, ne oldu havlayan köpek ısırmadı, beni hiç olmadığım insan haline getirdi. Velhasılkelam fesat kişileri hiç önemsemiyorum, kalplerinin ekmeğini yesinler, pusuda bekleyen yılanları sildim rehberimden, attım çöpe, kapımdan geçemezler, it ürüdü kervan yürüdü, insanlarla alay eden, ikiyüzlü kuklaların nesini ciddiye alayım, birbirlerine karşı bile içi düşman dışı dost olan andavallar, mercimek beyinliler, başkasıyla birlik olup bana kötülük yapan sonrasında o kişiyi Allah'a havale et diyen dengesizi ne diye ciddiye alayım.
Temiz niyetli, dürüst, adaletli ya da hakkımda fitne fücur düşünmeyen kişiyi ciddiye alabilirim, kendime çekidüzen veririm lakin art niyetli hasetçileri önemsemem.
Gerçeklik barındırmayan düşünceleri ciddiye almıyorum, çünkü kendime devayım, birilerinin beni hasta etmesine de izin veremem, kim hakkımda ne düşünüyorsa Rabbim o kişiye aynısını versin, kim bana hangi gözle bakıyorsa Rabbim de ona o gözle baksın, kim bana tuzak kuruyorsa, kötülük yapmak istiyorsa kurban olduğumda hakkımı alsın ve beni şeytan karakterli, fesat, ikiyüzlülerden uzak etsin, O'na havale ettim , kendimi ve sevdiklerimi de Yaradan'a emanet ediyorum.
Ne güzel kendi terapisti biri daha💐
İş başa düşünce öyle oluyor 🌸
Kesinliklee🌺
Benim için pek de önemli değil ben kendim için yaşıyorum çünkü başka kimse için yaşamıyorum bu yüzden de başkalarının benim hakkımda da ki fikri görüşü ya da yorumuna takılmam.. ama şöyle ki eğer bir kişi değer verdiğim bir insansa.. sevdiğim biri bir arkadaşım ya da eşim ya da değer verdiklerim o zaman tabi ki de hakkımda ne düşündükleri benim için önemlidir çünkü benim iyiliğimi isterler her zaman.. kötülüğümü istemezler bu yüzdende eleştirilerine kulak veririm
Katılıyorum✅👍🏻✍🏻
Annemin vücudundan tek başıma çıktım. Okula giderken tek başımaydım, işe başlarken tek başımaydım. Bir şeyler iyi ya da kötü yaparken tek başımaydım. Ve mezara da tek başıma gireceğim. O yüzdendir ki insanlar hakkımda istediklerini düşünebilir. Çünkü diğer insanlar düşünür, düşünülen insanlar yapar.
👍🏻👏🏻💯
18 yaşında üniversiteye yeni başladığım zaman katıldığım bir seminer vardı. Konusu halen hayat mottolarımdan biridir.
Başkalarının senin hakkında ne düşündüğü değil senin kendin hakkında ne düşündüğün önemlidir. Bakıyorum, 32 sene geçmiş üstünden. Halen de böyle düşünüyorum.
Evet bizede bölümde bu söz çokça denirdi✨☺️
👍🥂
Cevap
54Cevap
Küçükken bunu önemserdim. Fakat insanların ne düşündüğü değil benim kendimi nasıl hissettiğim daha önemli. Sevdiğim değer verdiğim insanların benim için ne düşündüğü önemli ve beni tanıyan önem veren biri benim için kötü düşünemez zaten... Onun dışında kalanlar umrumda degil.
Haklısın👍🏻💐
İnsanın kendisine güveni oldukça başkalarının ne dediğine önem vermez sadece kendi mutluluğuna bakar
Olumlu söylenenler motive arttırır genelde bu açıdan dinlemek güzeldir. Olumsuzlar için pek iyi sonuç doğurmayabilir😌
Aynen öyle💯👏🏻
O insanlar ailem ya da dost çevrem değilse önemsiz
Kesinlikle👍🏻💐
İnsanları çok fazla takmıyorum. Kaldı ki insanın ailesi bile bir sürü yorumda bulunuyor. Herkesi takarak yaşarsak hayatımıza devam edemeyiz. Gerçekten beni önemseyen eleştirileri ciddiye almayı tercih ediyorum.
En iyisi👍🏻💯
Öncelikle ilgi alanina bakarım belki hatali olduğum gözden kaçan yanlış düşüncem olmuş olabilirmi diye kıyaslarım. kararlarımı genelde ben veririm yönlendirilmeyi seviyorum. Fakat bazan çevreden bilgi dahilimiz olmayan konular hakkinda fikir almamiz önemli olabilir . insanız herseyi tek başına yapamazsın. Bilen bir insandan yardım ve görüş almak iyi bir düşüncedir.
Evet fikirler değerliyse kulak vermeli✅
Evet her şeyi ben yaparım bilirim modu iyi değildir. Basit örnek büyük firma sahibi parasi var. ama müdüre dayalı çalışır, işi bilir fakat işleyişi bilmez.. müdür kadroyu kurar, kadroyu yaşam koçu ayırır. Pazarlamasini uzmanları yapar. hesabi muasebe tutar. bu urunu işçiler hazir eder. buradan örnek alin.. bu saydığım insanlarin hepsi kendi alaninda ustadir. hic birisi bir baskasinin işinde basarili değildir. Hepsi kendi alaninda uzmandir.. fikirlere kapali olmak ve düşünceleri hiçe saymak dogru olmaz. sorunuz güzeldi teşekkür ederim🌹🙏
Aynen öyle her işi mükemmel yapmak zor. Herkes yeteneği ve alanında icraat gösterebilmeli. Ben teşekkür ederim cevabın ve örneklerin için✨🙂
Evet haklısın rica ederim 🙏
Aslında çok değerlendirirdim insanların düşüncelerine yapılarını veya hakkımda ne söylediğini kafaya çok takardım Ama son dönemlerde baktım ki ben ne kadar iyi olursam olayım çevremdeki insanlar, beni tanıyanlar sadece kendileri görmek istedikleri gibi at gözlükleri ile görüyorlar.
Ben de o saatten sonra kendi istediğime göre yaşamaya karar verdim çünkü insanların dediğine göre her zaman hareket edersem hiçbir zaman mutlu olamam.
Doğrusun✅
Teşekkür ederim
Rica ederimm
Bu ülkedeki insanların %99.9'u c@hil ve kötü niyetli insanlardan oluşmakta bu insanlarda tembellik kıskançlık haset çekememe de var. Bu durumda niye insanları takıp önemseyeyim ki.
Z kuşağı diyorsun üniversite öğrencisi diyorsun o bile dağdaki eğitimsiz çoban gibi cevap veriyor.
Yani bu senaryoda gülüp geçersin maksimum öylelerine.
✅✅
Yalnızca bir kaç kişinin söylediklerinin yanımda bir ağırlığı var ona da bakarım. Benim için mi yoksa kendileri bende başka şeyler görmek istedikleri için mi ona göre dikkate alırım veya almam. Tavsiyeler nasihatlar öneriler bunları birine 10 yaşında ki çocukta verebilir. Fakat her ne olursa olsun eylemin sonunda iyisini ya da kötüsünü görecek olan yalnızca biziz.
Kesinlikle✅👍🏻
Değer verdiğim insanlar dışında kimsenin ne dediğini önemsemem. İnsaoğlu sonuçta ileri geri yorum yapmak ve konuşmaktan başka bir şey yapmaz. Sadece beni tanıyan ve iyiliğimi düşünen insanların düşünce ve yorumlarını dikkate alarak kendini eleştiririm
✅✅
Hiç önemli olmadı ama şu da oluyor
sevdiğin insanlar için önemli oluyor ve o elalem denilen meymenet şey dolaylıda olsa sana da yansıyor 😄
Evet ister istemez☺️
Elbette önemli benim hakkımda ki görüşleri ve düşünceleri. Yeri geldiğinde eleştiriye de açığım bunlar çok normal şeyler ve olması gerekiyor. Sadece sevmediğim birileri benim hakkımda bir şey söylüyorsa umurumda olmaz hiç kulak asmam bu duruma..
Sadece laf olsun diye denmiyorsa değer vermeli kesinlikle✅
Ne kadar eleştiri alabilirim diye düşünsemde hayır ben eleştiri kaldıramıyorum fıtratım gereği yaptığım her işi mükemmel bir şekilde yapmaya çalışıyorum hal böyle olunca da insanlar üstüne birde görüşlerini iletince istemsizce kötü hissediyorum
Mükemmeliyet yorsada evet önüne geçilemez bir huy😌💐
Aslında önemli değil ama toplum ve aile yüzünden küçüklükten beri insanların bizim hakkımızda düşüncesi çok önemli hale geldi. Herkese kendini sevdirmeye çalışan insanlar yapar bunu. Kısaca neredeyse herkes
Evet herkeste var az ya da çok👍🏻
Kesinlikle
Sevdiğim insanların görüşüne önem veririm. Diğerlerinin ne düşündüğünü çok umursamam çünkü herkesi memnun edemem. Kararsız kaldığım bir şey olursa veya insanların ne düşündüğünü merak edersem KS'den falan sorarım.
👍🏻✅
Özgüvensiz olduğum konuda dalga gecerlerse kafaya takarım kilo, boy , tip veya başka bir şey ise ama diğerleri s2mde olmaz
O tip şeylere kusur bulanlar kendisi daha kusurlu durumda oluyor😌Ona da takılmamak gerek eksiğini hatta demeli hak etmisse🍀
Ne kadar insanlar beni umursamaz hiçbirşeyi takmayan biri olarak görse de söyledikleri sözleri çok kafaya takarım. Bunu yansıtmamam beni umursamaz yapmaz. Bundan 6 yıl önce şöyle bir mesaj almıştım. Ölsem unutmam dediklerimden;
"Böyle bir insan olmaya devam edersen hayatın boyunca hep yanlız kalacaksın benden söylemesi. Kırıl ya da gücen diye söylemiyorum senin iyiliğin için söylüyorum. Yıllar sonra etrafında kimse kapandığında anlarsın ne demek isteğimi"
Zamanla geçiyor ya denilenleri pek takmıyorsun😌💐
Bu site için soruyorsan kimsenin hakkımda ne düşündüğü umrumda bile değil. Ben bana olan yansımalarıyım. Normalde de iyi bilirler zaten iyi dönüşler alırım 😃
Genel olarak sana hangisi lazımsa🤪😂💚
Çok sevdiğim insanlar ise kısmen önemserim ama günün sonunda kendi bakisima, kendime saygima bakarım ve de vicdani rahatliğıma. Herkesin dediğine anlam yuklersek hayat çekilmez..
Sevdiğim inanların görüşleri önemli. Diğer insanların görüşleri hiç önemli değil, insanlar genelde eleştiriyor çünkü iyi şeyler zor gözüküyor kimseyi memnun etemekle uğraşmam.✨️
Haklısın💐
Hangi insan mesela o. Hayatımdaki yeri ve konumu nedir? Ne olarak fikrini beyan edecek ben kim olarak onu dinliyeceğim. Bunlar önemli noktalar
Sen konumuna göre karar verirsin ona artık sevgili @Degisik_-_🙂
Para varken gram umrunda olmuyor onu anladım fakirsen ister istemez oluyor kabul görmek için düzgün olmalısın
Para hepsine yetmiyor maalesef canlı örnekleri çok😌
İnsanlarn benim hakkmdaki fikir ve düşüncelerini düşünmüyorum umursamıyorum ağzı olan konusuo sonuçta
✅💚
Şöyle dönüp baktigimda ben herşeyi insanlar ne der diye düşünüp yapıyorum yaptığım her şeyde ve attığım her adimda
Zamanla geçer🍀☺️
Sadece değer verdiğim insanların görüşü önemli. Onlar da benim daha iyi olmam için eleştirel konuşur zaten. Gerisinin bir anlamı yok..
Aynen öyle✅
Eskiden önemserdim artık kalmadı bu his. Kendi yoluma işime bakıyorum, mutlu huzurlu olmaya, milletin fikri ile keyfimi kaçıramam
Süper💪🏻💐
S mde bile değil. Ben ne kadar karizmatik, kaslı, finansal olarak başarılı biri olduğumu biliyorum. Bir kezban aksini söylese umurumda olur mu
Kendine güven yeter kadın erkek herkesten birseyler cıkacaktır lafta tek cinsiyetten değil tabiki😌
Herkes herkes hakkında bir fikir sahibi olur ama önemli olan benim kendime olan görüşüm. İnsanlar istediğini düşünebilir yani.
Haklısın👍🏻💐
🌸✨
Az çok umursarım elbette sonuçta gözlerinde nasıl biri olduğum demek çevremde nasıl bir izlenim yarattığımı öğrenmem demek
Doğrusun hayatına negatif etkisi olmadıkça etkili yöntem✅🌹
İsteyen istediğini düşünür. Kimsenin düşüncesini değiştirmek için çabalayamam.
Umrumda değil.
👍🏻✅
Ben kendimi bildiğim sürece umurumda olmaz. Ama kendimide biliyorum yani hatalıysam biri tavır koymuşsa onu önemserim.
Ama velakin boş beleş kendi kendine kurup oynuyorsa tiyatrosunu pek izlemiyorum o insanların. Kendi kendine takılırlar ellemeyin deli galiba diyip geçerim.
Hayatımda yer edinen ve değer verdiğim insanların düşüncelerini önemserim, bunun dışında kimin ne düşündüğü ya da ne zannettiği umurumda olmaz..
👏🏻👏🏻
Dinlemek hoşuma gider, merak ederim ama çok da takılmam çünkü kendimi en iyi ben tanıyorum
👏🏻👏🏻🌺
İyi olmaya çalıştıkça hep yanlış anlaşıldım o yüzden umrumda değil artık kimin ne düşündüğünü
👍🏻💯
Değer verdiğim insanlar dışında kimseyi dinlemem
En iyisi👏🏻
Önemsiz, benim ne düşündüğüm nasıl bir içsel huzurumun olduğu “benim için daha önemli”.
İçsel huzur🍀
ailemden yediğim şiddet yüzünden arkadaşım dediğim insanlar vücudumdaki kesik yara izlerini gorup benimle dalga geçtiğinden beri umrumda değil hiçbir şey
Ne biçim arkadaşmış yahu onlar😏
Herkes kendi hayatını fikirlerini yaşar.. O yüzden herkes kendi hayatına baksın
🍀🍀✅
Elbette önemli, iyi bir izlenim bırakmak temennim
Değer verilen biriyse evet önemli gerisi olumsuzsa yıpratabilir sürekli kulak vermek🙂
İnsanına göre değişir. Kafaya taktığım insan sayısı 4. Gerisini sallamıyorum
Süper🍀✅
Sadece değer verdiğim kişilerin benim hakkımdaki görüşlerini umursarım.
Bende aynı fikirdeyim☺️🍀
Umursamıyorum, çünkü onların görüşleri kendi mantık çerçeveleri kadar..
Kendi çapı kadar konuşsunlar ahahah😂💐💐
Mümkünse hiç konuşmasınlar.. 😅
Ahahah öyle😂😂
Neredeyse hiç. Benim iç huzurum mutluluğum çok daha önemli.
Kesinlikle iç huzur🍀☺️
Dimi ama <3
Hiç önemli değil kimin ne dediğini pek umursamam
✅✅
Dikkate alabileceğim önerile açığımdır. Sadece konuşmak için söylenen sözlere pek takılmam
✅✅
Benimle ilgili kimin ne dediği hiç önemli değil. Önemli olan sevdiğim kişiler benimle ilgili olumsuz bir şey söylemesin aksi halde sevdiğim kişiler listesi azalır.
Katılıyorum sana✅
Her cevabıma ya doğrusun ya da katılıyorum sana diyorsun ha birde haklısın diyorsun 👍 beni onaylan noter gibi bir şey oldun 🤨🤨🤨🤔🤔
Ahhaha😄😄doğru söze ne hacet yanlışsın mı diyeyim sende hep gizliden gelmişsin bak ben bir şey dedim mi buna?😂
Benim kullanıcı adım Gizli Üye 👍 o foto olayı niye öyle onu bilmiyorum 😁😁
😁😁😂
Kuzey Amerika kıtası veya Avrupanın kuzey ülkelerinde tanıdığın var mı?
Neden sordun? Hayır bu arada😁
Eski sevgilim Bursalıydı ve yurtdışında çok tanıdığı vardı.
Bulgaristanda çok ileri aile büyükleri var ama bağlarımız çok kuvvetli değil. Bulgar göçmeniyim😌vardır doğrudur.
Boyun kaç?
Hiçte kendimi kandırmayayım önemsiyorum yaa. Ama keşkede önemsemesem.
Ahhah çok şirinsin😂herkes bir miktar önemser tabi
Ayy teşekkür ederim☺️💜
Rica ederim💚💐
İstediklerini düşünsünler. Kendimi biliyorum.
✅👍🏻
Önemi yoktur insanlara göre hareket etmeyiz düşünmeyiz
Öyle👍🏻
çok önemli. insanlardan para kazanıyorum. bana güvenmeleri gerek
Tabiki💐
:)
Sevdiklerimin fikri çok önemli ama diğer insanların hiç önemli değil.
Ne güzel sevdiklerinin fikirlerine değer veriyorsun💐
Hiç umrumda olmaz😂 suyun üzerinde bile yürüsen yüzme bilmiyor derler
Ahahha öyle😂
Eskiden takardım ama şimdi canınız cehenneme diyorum
😂😂
Zerre umrumda olmaz. Kimse sütten çıkmış akkaşık değil 😊
✅👍🏻
Değer verdiğim kişiler haraç kimin ne düşündüğü umrumda değil çünkü herkes çıkarcı
Öyle doğrusun👍🏻
Teşekürler ☺️
Zerre umrumda değil zaten bu yüzden sevenim de çok düşmanım da 😂
Düşmanın bu özellikten dolayı daha çok muhtemelen😂
Kendi kendilerine düşman oluyorlar benle bir kelime konuşmadan millete de kötülüyorlar 😂 küçük insan işi bunlar gülüp geçiyorum 😇
Öyle doğru diyorsun✨
Her türlü görüş benim için önemli. İyi ya da kötü. Hepsini ciddiye alırım.
Olumsuzluk çıkarmak için yapanları boş ver ya onlar kasıtlı eleştiri gıcıklığına😂
Kasıtlı olanı anladım mı zaten sallamam cevap veririm 😊
O zaman yolunda durum👍🏻✅
Yakınlarımınki önemli sadece
💐✅
Karşımdaki insanın ne kadar kale alınası bi tip olduğu önemli
👍🏻✅🍀
Çok önemlidor , ınsan inkar etsede sosya bir varlıktır,
Öyle önem derecesi değişir sadece☺️🍀
Hiçbir yerime de takmıyorum insanları sonuçta hayat benim.
Haklısın🍀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?