Bazen başkalarının düşüncesi önemli olabiliyor ama çoğu insan diğer insanların düşüncelerini önemsemez. Bana göre doğru olan kendini bilmektir. Başkasının bildiğini düzeltmek gibi bir çabaya da giremem. İnsanların sizin hakkında düşündükleri senin için önemli midir?
İnsanların senin hakkında ne düşündüğü senin için önemli midir?
Küçük yaşlardan itibaren Kendi kararlarımı alırım rahmetli annem babam hariç bir başka birisinin benim hakkımda ne düşündüğünün benim için hiçbir önemi yok Kendi değer yargılarımı ve toplumsal olan değerlere bakarak hareket ederim Ne yazık ki insanız ve bir çekememezlik söz konusu herkes birbiri hakkında farklı şeyleri konuşabilir ben çok önemsemem öyle şeylere açıkçası
İnsanlar kendilerini hakkında ne düşünüldüğünü merak eder ama bu bazıları için önem arz ederken bazıları için önem arz etmez. Bende önem arz etmeyen tarafta olduğumu düşünüyorum tabi bu durum ahlaki ve etik değerler içerisinde değilse iş değişir. Sonuçta etik olmayan bir iş yapiyorsam bu kötü bir şeydir ve insanların düşünceleri elbette önem kazanır ki ben bu yoldan döneyim.
Beni tanımıyorsa umursamam, istediğini düşünebilir ve buna engel olamam. Fakat beni tanıyor ve vakit geçirmişliğimiz varsa, önem arz eder. Önem arz ediyor olması, kafama takacağım anlamına gelmiyor.
Ben kendimi bilirim ancak insanlardan da fikir almayı severim mantıklı bir fikirse uygularım değil ise kendi bildiğimi yaparım. akıl akıldan üstündür derler.
Elalemin düşünceleri umrumda olmaz. Ağzımla kuş tutsam laf ederler. Ama değer verdiğim biri düşüncesini söylerse dikkate alırım çünkü iyiliğimi istediğini bilirim.
Eskidendi o artık önemsemiyorum çünkü kendimi kimseye açıklamak zorunda değilim Her kafadan bir ses çıkıyor zaten, ağızı olan konuşuyor 🙄 @toxics bu konuda bir bence paylaştı bugün onu da burda söylemiş olayım
Önemsemem. Kendimi tanıyor ve biliyorum. Çevreme veya canlılara zarar vermeyen kendi halimde düz bir insanım. Ancak damarıma basanın damarını keserim. Ben hiçbir şeyi boş yere yapmam. Başkalarının ne düşündüğü de zerrece umurumda değil.
Önemlidir, bence biraz da önemli olması gerekir. Kendi hayatlarımıza, kendimizi nasıl ifade ettiğimize dışardan bakmanın tek yolu bu çünkü. Ama fazla umursamanın sonuçları da gerçekten pek sağlıklı olmuyor, o da ayrı.
Evet bazen önemli oluyor. Dışardan bir gözle kendimi görmek isterim her zaman için. Ama işin sonucunda kendi bildiğim benle baş başa kalmayı tercih ediyorum.
Artık önemli değil. Kim nasıl istiyorsa öyle düşünebilir. Herkes özgür düşünceleri konusunda. Zaten çoğu kişi işine geldiği gibi düşünür, etiketler seni. Onun için takılmamak lazım 🌺
Gram umurum değil kim olursa olsun istediklerini düşünsünler.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İnsanlar kendi yapamadığı şeyleri sen yapınca hemen kötülerler , küçümserler. Dolayısıyla insanlar senın hakkında ne derse desin umursamamak lazım. Ağzı olan konuşuyor.
Hayatımızı başkalarının gözünden nasıl görünür diye düşünürek yaşıyoruz. Sanki etrafımızdakiler bizi nasıl tanıyorsa biz oymuşuz gibi. Onaylanmak istiyoruz. Bu durumda kendimiz için yaşanmış olmuyoruz.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Beni tanimayan ve bana yakın olmayan insanların benim hakkımda ne düşündüğünü umursamam. Ki umursamadım da hiç.
herkes için önemlidir yoksa kimse berbere gitmez ya da üzerine kıyafet alırken yakışıyor mu yakışmıyor mu diye bakmaz ya da evden çıkarken aynaya bakmaz