Sessiz ve soğuk olmak sevilmemek için haklı bir neden mi?

Yapı olarak dışarıda çok konuşan biri değilim ama herkese kibar davranıyorum normal bi şekilde konuşuyorum. Fakat nedense girdiğim arkadaş ortamlarından bir süre sonra dışlanıyorum, yemeğe giderken beni de çağıran olmuyor kahve içerken aynı şekilde sende alır mısın demiyor. Daha sosyal olmak için kendimi zorluyorum ama bi türlü olmuyor. Arkadaşlarımın akrabalarımın ilişkileri oluyor ben 23 yaşındayım ve bu yaşıma kadar hiçbi erkek bana ilgi duymadı ve konuşmaya çalışmadı bile. Böyle olduğum için sevilmeyi hak etmiyor muyum cidden🥺
Sessiz ve soğuk olmak sevilmemek için haklı bir neden mi?
Cevapla