Otizmli bi bayla görüşüyorum, fiziksel iyi hatta her konuda aşırı bilgi sahibi olmasından çok etkilenmiştim ama garip çok ya?

Aşırı düz, kıvırma dolaylı yol yok, dümdüz her konuda. Bu da garip ve hiç hoşuma gitmiyor. Hiç tanıdınız mı bu tarz insan?
Otizmli bi bayla görüşüyorum, fiziksel iyi hatta her konuda aşırı bilgi sahibi olmasından çok etkilenmiştim ama garip çok ya?
Cevapla