Bir sen yaşıyormuşsun, olayları bir sen görüyormuşsun gibi hissettiğin son zaman neydi? Sence bu his nasıl geçer?

Bir sen yaşıyormuşsun, olayları bir sen görüyormuşsun gibi hissettiğin son zaman neydi? Sence bu his nasıl geçer?

Ben zaten sürekli yalnız hissediyorum daha doğrusu yalnızım zaten.. ama dert etmem çünkü zamanla insan her şeye alıştığı gibi buna da alışıyor.. bazı insanların sahte sevgisinden ya da arkadaşlığındansa bu daha güzeldir her zaman
Arkamı dondugumde basım sıkıştığında zor zamanda başımı yastığa koyduğumda kavga ettiğimde karakola düştüğümde hayat Allah razı olsun her yerde hissettirdi amaa Allah da razı olsun ki büyüttü olgunlaştırdi ve çok şey öğretti küçük yaşta
Cevap
7Cevap
Bu yıl içerisinde fazla şey yaşadım ve kendimi yalnız ve mutsuz hissettiğim oldu.
Uzun zamandır hissediyorum
Alıştım diyebilirim
Felsefe seven insan olsa çevremde
Biraz beni anlayan birisi olabilirdi
Hiçbir zaman çünkü içimdeki ses en yakın arkadaşım.
Şu an altı kişilik masada aylarca kendi başıma kahvaltı ediyorum.
En son ne zaman yalnız hissettiğimi hatırlamıyorum çünkü hep yalnızım maalesef..
Sanırım 2 hafta önce
Hep hissederim bunun bilincindeyim
Erkin Koray ne demiş tek başına
@esinn161226 engelini kaldir
Her zaman hissediyorum bu duyguyu
Bir kaç gün önce
Hemen her gün
2 ay önce
Her zaman
Tamda şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?