Çocukken çok oynardım şimdi aklım geldi tekrar oynamaya başladım bağımlısı oldum ama oynadığım tek oyun eskiden daha güzeldi ama şimdi yerler aynı of

Çocukken çok oynardım şimdi aklım geldi tekrar oynamaya başladım bağımlısı oldum ama oynadığım tek oyun eskiden daha güzeldi ama şimdi yerler aynı of

Cevap
4Cevap
Komik değil neden olsun.. bende çok oynardım
Ben de bu yaşta crash oynuyorum, tabii remastered versiyonunu :d
Bu arada çok severim güzel oyun
Saçma ama az olursa oyun iyi
Free fire oynayalım senle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?