
Benim durumum görseldedir 😂 umursamam takmam sallamam hayat devam ediyor 😇

Benim durumum görseldedir 😂 umursamam takmam sallamam hayat devam ediyor 😇
Ben zamana bırakıyorum genellikle ama zaten iyi olay gelmiyor ki başıma gelen tüm olayların hepsi kötü oluyor.. alıştım artık.. hatta bir süre sonra iyi bir şey olunca şaşırıyorum neden oldu diye
Cevap
3Cevap
Amaan hayırlısı diyip geçiyorum ne yani ölelim mi illa ahsha
Bende aynı fikirdeyim 😇
Bu da geçicek diyorum, sen neler atlattın be kızım!!
Her şey geçiyor insan inansın yeter😇
Çıkamıyorum. İki ağla zırla ufak bir sinir krizi. Sonra pamuk gıbı oluyorum misss 😁
Pamuk kıvamına geliyorsan sorun yok 😂
Sonu oraya bağlıyorum şükür 😅
Sorun yok o zaman 😂
En iyisi öyle yapmak haklısın. İyi ki sizin gibi rahat yapılı insanlar var ya yoksa ben kimlerden bakıp da feyz alacaktım 😂✨
Ne gibi kötü… olayların sarsıcı etkisi olmaz. Ölüm dışında
Çıkamıyorum kabuğuma çekilip duvar örüyorum
Sorunu görmezden gelmek yokmuş gibi yapmak
Tabi yanardağ olup patlamak olası bi kıvılcımla
siklemiyorum takmamak sallamamak bencede hayata devamke
Kabul edıyrm nasıl çözerıme bakıyrm hızla gecıp gıdıo
Güçlü olmaya çalışıyorum
Umarım başarırsın 😇
Sakin kalıp mantıklı düşünebiliyorum
Çokta sallamayalım hayat o kadar uzun değil geride bırakmak daha iyi 😇
Bazılarınla çıkıyorum direnerek bazılarınla çıkaıyorum
Alıştım artık iç çekiyorum sadece
Bugün de ölmedik şükür diyip geçiyorum
Müzik ve dans
Çıkamıyorum
Başa çıkabiliyor muyum bilmiyorum
Depresyona giriyorum sonra normal hayata dönüş
En iyisini yapıyorsun 👏👏
Gülerek
Hep gül o zaman 😇
İçime atıp uyuyorum.
Değişiyor
Hayatıma bakarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?