Başınıza gelen kötü olayları nasıl değerlendiriyorsunuz?

Başınıza gelen kötü olayları; gelecekteki güzel günlerin habercisi olarak mı, yoksa geçmişte yaptığınız kötülüklerin bedeli olarak mı değerlendirirsiniz?
Başınıza gelen kötü olayları nasıl değerlendiriyorsunuz?


Başınıza gelen kötü olayları nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla