Birine olan kırgınlığınızı o kişiye söyler misiniz?

Birine karşı kırıldınız kötü hissettiniz diyelim kırgınlığınızı söyler misiniz ya da onun anlamasını mı beklersiniz? Söyleyince karşı taraf yargılar diye çekinir misiniz?
Birine olan kırgınlığınızı o kişiye söyler misiniz?
Cevapla