+1 yılHem yakışıklı hem de zengin hem zeki hem cesur hem şahsiyetli bir erkek bulamamanıza bağlıyorum Sosi.
Dünyada erkek popülasyonunun sadece yüzde 0,01'i bu özelliklerin hepsini birarada taşıyor.
Yani teknik olarak karşına çıkacak 10.000 tane erkekten ortalama 1 tanesi bu özelliklerin hepsini taşıyacaktır. İşte sen o erkeği arıyorsun Sosi.
Ama onların hiçbiri;
1. Yalnız değil. Hepsi en az senin kadar büyüleyici ama yaşı 25'i geçmemiş kızlar tarafından erkenden kapatılıyor. Yani o erkeklerin hepsinin başı bağlı.
2. O erkeklerin hiçbirisi senin gibi hem güzel, hem zeki, hem cesur kız istemiyor. O erkekler, güzel ama orta zekalı, cazibeli ama dik başlı olmayan kızlar istiyor.
Senin gibi hem dişiliği hem kişiliği hem duruşu hem zekası hem cesaretiyle ilgi odağı olan kızları bizim gibi orta profilli beta zonunda erkekler arzuluyorlar. Ama maalesef onlar senin hayalindeki erkekler olmadığı için istemiyorsun.
Senin yalnızlığın bir zorunluluk değil bir tercih Sosi. Sen yüksek değerli alfa erkekleri arzuluyorsun. Ama yüksek değerli erkekler, yüksek değerli kız istemiyor. Sadece güzel kadın istiyor. Zeki ve cesur kadın istemiyor Sosi.
Hem güzelsin, hem zekisin, hem asi ruhlusun. Hem de yüksek değerli alfa erkek istiyorsun. Buna Fikret, İMKANSIZ İKİLİ diyor maalesef. Sen çok şey istiyorsun. Burası dünya Sosi. Cennette değiliz. Her şeyi birarada isteyemezsin.
Değerli erkeklere ulaşmak istiyorsan sadece güzelliğinle göz kamaştır. Zekanı ve cesur tavrını açık etme.
Unutma... Bir kadın, basit erkeklere kendini bir idol olarak sunar. Bir kadın, değerli erkeklere yani arzu duyduğu/saygı duyduğu erkeklere ise kendini bir eşya gibi sunar.
Aksi takdirde değerli erkekler senden kaçar. Etrafında ise sadece sana uydu olan düşük profilli, düşük değerli betalar ve simpler kalır.
https://www.youtube.com/embed/6ZK8Is46A6k46 Yorumla- +1 yıl
😃 ben mi Alfa erkek arıyorum djdjs
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL 7 aydır takipçinim. Sadece sorularına cevap vermekle kalmıyorum. Yaptığın bütün sözlü görsel paylaşımları takip ediyorum. Puzzlenin parçalarını biraraya getirdiğimde resim bana şunu söylüyor.
Sen aslında sana pervane olacak bir beta arıyor gibisin ama özünde bu bir shit test. Çünkü piyasada bir kadından azıcık ilgi ve itibarı görünce hemen betalize olan birçok sahte alfa var. Sen bu shit testlerle gerçek ve çakma alfaları ayırt etmeye çalışıyorsun.
Yanlış anlaşılmasın alfadan kastım Çinçin mahallesindeki, Hürriyet mahallesindeki at hırsızı vitaminsiz dızolar değil. Maddi görsel sosyal nitelikleri itibariyle yüksek değerli ve zihin seti alfa olan, yani kadına saygı duyan ama ilgi ve sevgiyi dozunda veren , kadını şımartmayan erkekleri arzuluyorsun.
Ne kadar cesur, asi tavrın olsa da bu tavrın karşısında korkup ya da küsüp kaçmayacak aksine yanında kalmaya devam edip duygusal anlamda ve retorik olarak sana hükmedecek erkeği arıyorsun.
Bu sonuca nasıl vardım. Senin bu sitede alfa ve beta erkeklerle olan sözlü iletişimlerinin karşılaştırmalı analizleri sonucunda vardım. Konuşmaların içeriği ve senin söz konusu erkekler konusunda aldığın tutum ve büründüğün rollere dayanarak söylüyorum bütün bunları Sosi. - +1 yıl
😌👌 iyi bir gözlemcisin
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL Teşekkür ederim. O senin keskin gözlerinin yansıması.🌹
- +1 yıl
😊
- +1 yıl
Teşekkürler @Bi'Bot. Adaletine, hakkaniyetine, inisiyatifine kurban olayım kadim dostum.
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılKendi kararlarıdır.. istemiyorlardır bir ilişki ya da zaten güzel veya zeki değillerdir çünkü bu ülkede kadın olsa yeter. nefes alsa yeter diyen gördüğü her kadına yürüyen kişiler var. eğer bir kadın yalnızsa bu onun kimseyi istemediğini veya aşık olacak birisi karşısında henüz çıkmadığı içindir. ve zaten kendi kararlarıdır.. kimse kimseyi yargılayamaz ya da tahminde bulunmaz. herkes evlenmek veya illa güzel diye birileri ile sevgili olmak zorunda da değildir.
50 Yorumla
+1 yılAslında cevabı içinde bir soru😂Duygusal ilişkilerde güzel ve zeki olmak her erkek için olmasa da özgüvensiz erkek modelinde tehdit unsurlarıdır. Güzellik erkeğe daha çok rakip erkek olması demek ve ondan daha iyisi çıkar telaşı erkeği saracak demek bu da. Zeki olmakta ekonomik anlamda da bağımsızlık ilan etmek demek geleneksel ataerkil erkek kendine muhtaç kadın isteyen ve ondan fiziki biyolojik her anlamda güçsüz kadın sever. Çünkü kadındaki muhtaç psikolojisi erkeği besleyen duygudur. Sosyal ilişkilerde de hem cinsleri genelde çekemezler çekebilenleri en gerçek dostlarıdır. Karşı cins sosyal arkadaşlıklarda geneli hoşlantı barındırdığından) çok çok azı gerçek arkadaş kalabiliyor erkeklerin.) belki bir gün bir aşk umuduyla arkadaşlığa devam ediyor.😂
12 Yorumla- +1 yıl
Katıldım gitti
- +1 yıl
☺️☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u +1 yılKadın güzel zeki olunca erkeklerin çoğu korkuyor. Genelde bu erkeklerin öz güven eksikliği oluyor...
Öz güveni yüksek ve ağzı iyi laf yapan erkek tipsiz olsa dahi her türlü guzel zeki kadını alır korkmaz kaçmaz.
20 Yorumla
+1 yılErkekler çoğunlukla yaklaşmak için zeka olarak orta seviye kadınları tercih ediyor sanırım. Fazla zeka, erkekleri korkutuyor kendine güvenen erkekler nadir. Ee zeki bir kadınsa buna paralel olarak egosu da nispeten yüksek oluyor. Bu durumda kadının egosu adım atmasına izin vermiyor. Bir düzenek düşün, o düzeneğin çalışması için bir düğme olsun. O düzeneğin başına 2 tane insan koy o basmadı o basmadı nasıl çalışsın o düzenek 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Doğruluk payı var.
- +1 yıl
Hıhı 🤔
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yıl1. Güzellik ve zeka kombinasyonunun, yaklaşmak isteyip buna cesaret edemeyen erkeklerin önünde bir bariyer olması... "Bu hatun bana bakmaz... Olm baksana hem çok güzel, hem çok zeki, başarılı, kariyerli, on parmağında on marifet"...
2. Güzel, zeki kadında olması muhtemel kibir... "Iyyy Cemre saçmalama benim o hıyartoyla ne işim olur?" (tanımadan önyargı). Böyle diye diye nice düzgün erkekleri eleyip oyundan atarlar.
20 Yorumla Bir tane tanıdığımdan örnek vermek istiyorum. Kişiden kişiye değişir tabi bu durum.
Kendisi gayet güzel, zeki. Çalışıyor, evi de var, yaşı 35-40 arası sanırım. Parasını paylaşmak istemediği için evlenmiyor😂13 Yorumla- +1 yıl
Kendimi gördüm sjdja
- +1 yıl
Bence de 😅🍀
Kişilik & Karakter konusunda 874 cevap paylaştı. Kadın ruhundan anlamayan konuşmasını bilmeyen, her iki lafından birisinin cinsellik üzerine olduğu erkekler ortamında yanlız olmaları kadar doğal bir durum yok.
23 Yorumla- +1 yıl
Oha efsane. Aynen 👍
- +1 yıl
🙏
+1 yılzeka beraberinde seçicilik getirir ve güzel kadınlar diğerleri gibi paraya arabaya statü harici zekaya ve başka karakteristik şeyleri merkezlerine koydukları için yalnız olurlar haksızsam haksızsın de 😃
30 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Hem güzel hem zeki seçen kadın kısaca ve zeki olduğu için kolay beğenmez:) ayakkabı efsaneymis bu arada,👌
11 Yorumla- +1 yıl
Çok şık, evet ☺️
Gizli Üye(30-35)+1 yılGuvensizlige bagliyorum , heleki bosanmis ve cocuklu olan kadinlar. Onlarin tek bir amaci ve onceligi cocugunu buyutmek , gecinebilmek. Kimsenin agzina laf vermemek , kimseye muhtac olmamak adina. Yanliz kalmayi tercih edebilirler
Yani enazindan bende durum bu sekilde..10 YorumlaNe istediğini ve neyi istemediğini kesin olarak bilen biri daha seçici oluyor çünkü.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Halinden anlayanların az olması ve toplumda, mutlaka başı bağlıdır düşüncesi olduğundan dolayıdır diye tahmin ediyorum.
33 Yorumla
+1 yılİstediklerinde istediği erkeği elde edebileceğini bildiği ve her ne kadar güzel ve 'zeki' olsalar bile istedikleri erkekler genelde yanlış tercihler olduğu için olabilir ya da kendilerini hiçbir erkeğe değer görmedikleri için bilmiyorum
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Güzele o kadar çok talep oluyorki yaşamasa bile erkeği yaşamış kadar oluyor
15 Yorumla- +1 yıl
Değişik bir bakış açısı
- +1 yıl
Doğrudur
Ben kadınların ne istediğini tam kestiremediğim için hiç bilmiyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Ahah ya bir şey demeyeyim diyorum ama olmuyor :D sen sarıyı mutantlardan koru rabbim djdjs
- +1 yıl
Yaaa bıraaaak!
Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ayak numarasına..😈👠💯💋🤣
12 Yorumla- +1 yıl
Hahaa niye
Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Asosyelliğe, şansa ve karakterine bağlıyorum 😂
110 Yorumla- +1 yıl
Niye gömüyorsun ya
- +1 yıl
Vur dedik öldürdün sjdj
- +1 yıl
Oha ya 🥹🤕 al kırdın kırdın
- +1 yıl
Bilmiyorum unuttum 😃
- +1 yıl
Bana borçlusun
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılYalnız kadınların teselli şekli olabilir mi 😀
11 Yorumla- +1 yıl
10%’luk bir kısmı için olabilir
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. 😇😅😅hayatlarında kimseyi istemiyor olabilirler mi
20 Yorumla
+1 yılBöyle bir inanış var ama bunun tamamen doğru olduğu söylenemez.. Ben güzel ve zeki kadınları oldukça çekici buluyorum... Ve yalnız olmadığımı da biliyorum 😉
10 Yorumla
+1 yılZeki olmasına... Çünkü karşı tarafın yalanlarını yemiyorlar. Bunun için de parmağında oynatamıyor karşı cins. Çirkinlik ve güzellik göreceli olduğu için oraya girmeyeceğim.
10 Yorumla
+1 yılGüzel olduklari zaman bunların isteği çok yüksektir yakisli zengin gibisinden diyip acilamiyoruz belki o yüzden
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 616 cevap paylaştı.
+1 yılKriterlerini çok yüksekte tuttuğu çıkarımı yaptım. O yüzden bu şekilde olabileceklerini düşündürdü.
10 Yorumla 5 tane dil biliyorum bunca bilgim var siyah kuşaklı karateciğim ama yalnızım bazen cahil olmayı dilerim bu gidişle zaten hep yalnız olacağım
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Güzel ve zeki olması daha cok ilgimi ceker tabi ki. Ama bazen egolari yüzünden yalnız kalıyorlar.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. Kalbi ile değil aklıyla hareket ettiği için. Olayları duygusal yaklaşımı bir kenara bırakıp mantıksal hareket ediyorlar.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 386 cevap paylaştı. İlişki yaşamak istemeyebilirler. Kendilerine karışılmalarını sevmeyebilirler. Bunun bir çok nedeni olabilir. Herkesin kendi kişisel tercihidir.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBu sorunun tam tersi bende ben gibi erkeklere sormak istiyorum bizim yalnızlığımızı neye bağlıyorsun aynı kendimizi bile zeki adamların?
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
+1 yılKendi seçimleri olabilir
Her şey güzellik ve zeka degl
Karakterde önemli
Güzellik ilişkiyi bir yere kadar götürür10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yakışıklı ve Einstein erkeğine kavuşmayı bekliyordur.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 642 cevap paylaştı.
+1 yılBen öyleyim.
Sanırım mükemmeli bulma çabasından dolayı yalnız
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Yaşadıklarına bence, hayatında reddedilen kişiler genelde daha akıllı ve güzel/yakışıklı oluyorlar
10 Yorumla"Yalnızlık güzel kadınların lüks seçimleridir."
10 Yorumla
+1 yılHayatına kimseyi almak istemedigne sonuçta istese olurdu istemiyor ki yalnz böyle mutlu
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kendine karşı cinsten denk birini bulamamıstır belki de
10 Yorumla
+1 yılKendisi gibi birini bulmak daha zor oluyor yani seçenekler azalıyor
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılFazlaca seçici davranmalarından kaynaklıdır. Yalnızlığa mahkum oluyorlar
10 Yorumla
+1 yılİnatçı olmasına
Ve baskın karakterli yani erkeksi yapisi10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
u +1 yılÖz güveni yüksek olduğundan, standartları da yüksektir...
10 Yorumla Armutun sapı, üzümün çöpü diye diye heder olacaksınız. Kasmayın yahu...
10 Yorumla
+1 yılGüzel ve zeki oluşuna. Akıllı insan evlenmez.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüçlü bir kadının özellikleri bunlar. Bu tip kadınlar erkekleri korkutur, yanında zayıf hissederler. Hele de ciddi değilse hiç bulaşmazlar.
10 Yorumla
+1 yılGüzel ve zeki olduğumuz için yalnızız zaten bebeğim
12 Yorumla- +1 yıl
Haklısın bebiş
- +1 yıl
😘😘
+1 yılYalnız oldukları koca bir yalan olduğunu düşünüyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Ne yani yalnız değiller mi
- +1 yıl
sanmıyorum
+1 yılYalnız olanını görmedim
10 Yorumla
+1 yılFotoğraf ile sorunun arasındaki bağlantıyı cozemedim. Güzelliği cinselliğe bagladigin için yalnız olabilirsin.
01 Yorumla- +1 yıl
Fotoğrafta cinsellik gören sensin
- Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerin beceriksizligine
21 Yorumla- +1 yıl
Ahaha :D bence de
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılKimseye tahammül edemezler çünkü 😄
11 Yorumla- +1 yıl
Tahammül etmek zorunda da hissetmiyorlar, aynen 😌
+1 yılYalnız insana aşık olmaz
12 Yorumla- +1 yıl
Yanlış insana aşık olmak yazacaktım klavye sağolsun sjjssj
- +1 yıl
Biz onu öyle okuruz 😃
- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
+1 yılYalnız oldukları için güzeller ve zekiler zaten.
11 Yorumla- +1 yıl
Ahaha doğru dedin 😅
3. şıkkın eksik olmasına.
16 Yorumla- +1 yıl
Ne ki üçüncü şık
- +1 yıl
Ne biliyon
- +1 yıl
Ben üstüme alınmadım ki zaten sadece hepsi karaktersiz mi bu kadınların yani
Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Seçici davranıyorlar
13 Yorumla- +1 yıl
Haksızlar mı
- +1 yıl
Sana sorduğuma göre
+1 yılBence biraz seçiciyiz ondan oluyo
23 Yorumla- +1 yıl
Ön yargı olduğunuzdan dolayı olabilir mi
- +1 yıl
@Tulsa_King ön yargı değil kriterler fazla biraz
- +1 yıl
Biraz değil çok seçiciyiz. En iyi yüzde 3'lük dilimde yer alan hem yakışıklı hem zengin hem karakterli, hem cesur, hem zeki yüzde 1'lik dilimde olan laboratuvar koşullarında üretilmiş erkeği arıyorsunuz da onlar yüzde 1'lik dilimdeki kadınlarla evleniyor zaten. Onlar yalnız değil ki.
Kendinizi objektif anlamda doğru yerde tanımlayıp konumlandırsanız etrafınızda kendi çıtanıza uygun bir ömür mutlu olabileceğiniz çok sayıda erkek var.
En değerli erkeği değil size bu hayatta en çok değeri verecek erkeği aramanız gerekiyor.
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ön yargılarına 😃
25 Yorumla- +1 yıl
Erkekler konusunda mı
- +1 yıl
Doğru aslında 😕 ama o ön yargıları bir kenara bırakınca ve birine şans verince gine sonu hüsran oluyor. Duvarlar iyidir
- +1 yıl
🙄 belki de
Tercihtir herhalde
10 Yorumlaguzel ve zeki olmalarina
10 Yorumla
+1 yılZeki olmalarına.
10 YorumlaYakışıklı bulamiyorlr
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Kadere bağlayalım
10 Yorumla
+1 yılZeki olmalarına
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBencil egoist ve aşırı seçici olmasına başlıyorum
10 Yorumla
+1 yılMükemmeliyetçi ve egolu olmalarına
10 Yorumla- Devamını Gör (14)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 