İyi kalpli ve karakterli biri kimseye bi zararı yokkendi halinde
Ağır depresyon yaşıyor ve cok utangac biri
Ağır depresyon yaşıyor ve cok utangac biri
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Olunmaz çünkü kimse kimseyi düzeltmek zorunda değil. Bir süre sonra karşındakini de yıpratırsın. Ama karşına hayat enerjisi çok yüksek biri çıkarsa durumlar değişebilir. İster istemez bir bakmışsın sen ona uyum sağlıyorsun. Bilemezsin…
Herkes aynı değildir biliyorum ama iyileşince ilk bizi sırtımızdan vuruyorlar yediremiyorum bir türlü kendime ama gerçekler bunlar
Onu yapmıyacak birisi bu
O da yapmayacak biriydi
Bilemessin bunu ama sezebilirsin
Onunla iletişim kurmak zor olur ama olabileceğine inanıyorum sanırım senin hesabını biliyorum
Olurum kimin psikolojisi iyi ki zaten sanki herkes mükemmel kendini böyle görmemek lazım
Dün toprağa verdik depresyonda olan birini
Olmam
evettt🙏🏻🙏🏻
İsteğimi kabul et
Bende deliyim olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?