Günaydın yazmamış bana gün ışığım doğmadı güneşim gecenin karanlığı çöktü güne sanki🥺
Siz Günaydın mesajı almadan nasıl yaşıyorsunuz? 🙄
Günaydın yazmamış bana gün ışığım doğmadı güneşim gecenin karanlığı çöktü güne sanki🥺
Siz Günaydın mesajı almadan nasıl yaşıyorsunuz? 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Aa olur mu Florayı günaydın mesajsız bırakan dünya bize neler yapmaz :D Hemen diyorum Günaydınnnn 🙏🌺
😅İyi geceler
İyi geceler abla 😅😌
Alışkınım ben alsam fena olmaz almasamda olurdu jsjsjs
Sende ona iyi geceler demezsin sabaha kadar beklesin.
Bensiz onsuz nefes alamıyorum be
Başlıyoruz işte Günaydın olmayınca olmuyor mu😀
Aymıyor 😅illede o Günaydın mesajını almam lazım 🥰
Emojiye bak hahahah lan gülme krizi geliyor bana😀😀
Ne var neyini beğenemedin ahsjd.
Hiç 😀😀
Benden Günaydın ve iyi sksamlar arkadasim. Sevgiler borusu olsun
Kendi kendime "Günaydın, iyi ki uyandın.." tarzında söylemlerde bulunarak bu durumu geçiştiriyorum..
Gün karanlıkta geçiyor. :D
Günaydın mesajı neee yeniyor mu djdjd
Çiçek açtırıyor, mutluluk veriyor 😅
Geçmiş benden 😂
😅 Gelsin sanada bahar.
Aşk lazım aşk😅
Bana sıkıcı geliyor her gün günaydın yazması
Şöyle düşün o mesajı atan da önemli
32 tane alıyorum gafam raad 😂
benim sevgilim olmadığı için günaydın mesajı olmasın ya da olsun fark etmez
Alsamda almasamda güne güzel başlıyorum
Ne büyük bi kayıp
Baya yaşıyorum bi eksikliğini görmüyorum
Sen kafayı cidden buna takıyormusun
çok güzel bence
günaydınn🙂
Aydı aydı😅
Sevgilim yazıyor teşekkürler.
Günaydın balım
Günaydın
Olur ya
alisirsin gecer