Sabah cevap vermediğim günaydın mesajına şimdi ne yazılır ki?

Bunu yazasım var çünkü bu pislik beni çok üzdü, kırdı. Hatta aldattı bile sayılır.
konuşasım var yine de ama sürekli tartışmak kavga etmek istiyorum apzıa sçmk istiyorum
Sabah cevap vermediğim günaydın mesajına şimdi ne yazılır ki?
Sabah cevap vermediğim günaydın mesajına şimdi ne yazılır ki?
Cevapla